Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 27812704 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-08-30
Przedmiot ogłoszenia:Zimowe utrzymanie dróg gminnych
Organizator:Gmina Czerwieńsk
Adres: ul. Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk
Województwo / powiat: lubuskie, pow. zielonogórski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 68 327 85 65.
Opis:Gmina Czerwieńsk
zaprasza do składania ofert na ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Czerwieńsk w sezonie zimowym 2024/2025"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia objęte jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Czerwieńsk w sezonie zimowym 2024/2025 polegające na wykonywaniu usług odśnieżania, usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) i posypywania jezdni oraz w zatokach przystankowych i miejscach zatrzymywania się komunikacji publicznej,
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
1.
Oferta cenowa powinna być przesłana za pośrednictwem strony Systemu FINN E-Zamówienia Publiczne - Gmina Czerwieńsk pod adresem https://przetargi.czerwiensk.pl w nawiązaniu do zamieszczonego zaproszenia do złożenia oferty cenowej GKM.7021.13.2024. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularza "Złóż ofertę". Ofertę przed wysłaniem należy zapisać poprzez wybór "Zapisz" na formularzu składania oferty. Wysłana oferta jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty poprzez wysłanie podpisanej zeskanowanej oferty.
2.
Termin złożenia oferty - do 16.09.2024 r. do godz. 10:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin składania:2024-09-16
Miejsce i termin realizacji:Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, w następujących miejscowościach na drogach gminnych:
L.p.
Miejscowość
Ulice
1
CZERWIEŃSK
ul. Akacjowa
ul. Boczna
ul. Brzozowa
ul. Cicha
ul. Cytrynowa
ul. Działkowa
ul. Jagodowa
ul. Jasna
ul. Kąpielowa
ul. Kolejowa
ul. Klonowa
ul. Krótka
ul. Kukułcza
ul. Kwiatowa (dz. 238), za torami w kierunku Brody, skręt w prawo
ul. Ks. Muchy
ul. Ks. Zonia
ul. Leśna
ul. Łężycka (dz. nr 451/2), część za zakrętem w prawo
ul. Moniuszki
ul. Młyńska
ul. Marszałka Piłsudskiego
ul. Naftowa
ul. Ogrodowa
ul. Polna
ul. Piaskowa
ul. Podgórna
ul. Przyleśna
ul. Plac Wolności
ul. Rycerska
ul. Rynek
ul. Składowa (przy blokach nr 5A i 5B oraz droga od skrzyżowania do Jednostki Wojskowej)
ul. Słoneczna
ul. Sosnowa
ul. Strażacka
ul. Spokojna
ul. Strzelecka
ul. Wiosenna
ul. Wodna
ul. Zielonogórska (osiedle między blokami)
2
PŁOTY
ul. Brzozowa
ul. Czeremchowa
ul. Kameliowa
ul. Letnia
ul. Leśna (dz. 298/3 od Drogi Wojewódzkiej do kościoła)
ul. Łąkowa
ul. Malinowa
ul. Mostowa
ul. Młyńska
ul. Nowa
ul. Okrężna
ul. Osiedlowa
ul. Ogrodnicza
Os. Widok
ul. Pogodna
ul. Polna
ul. Rajska (dz. nr 77/9, 77/59)
ul. Rzemieślnicza
ul. Słoneczna
ul. Srebrzysta
ul. Strumykowa
ul. Sportowa
ul. Szkolna
ul. Tęczowa
ul. Wiosenna
ul. Wodna
3
NIETKÓW
ul. Boczna
ul. Jana Kasprowicza
ul. Kolejowa
ul. Kwiatowa
ul. Tadeusza Kościuszki (boczne drogi)
ul. Krzywa
ul. Leśna
ul. Ogrodowa
ul. Osiedle Słoneczne
ul. Parkowa
ul. Pocztowa
ul. Przedszkolna
ul. Piaskowa
ul. Sportowa
ul. Strażacka
ul. Żwirowa
4
Będów
5
Bródki
6
Sycowice
7
Nietkowice
8
Laski
9
Leśniów Wielki
10
Leśniów Mały
11
Sudoł
12
Dobrzęcin
13
Wysokie
14
Wyszyna
15
Piaśnica
16
Nietków - Boryń - przystań rzeczna
17
droga gminna Nietkowice - Sycowice
18
Droga gminna Dobrzęcin - Czerwieńsk (przy ogródkach działkowych)
19
Droga gminna Dobrzęcin - droga wojewódzka nr 281

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi od 01.11.2024 do 31.03.2025 r.
Wymagania:III.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.
2.
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.
Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby gwarantował prawidłowe zimowe utrzymanie dróg gminnych.
4.
Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie dróg w należytym stanie, tak aby były zachowane warunki bezpiecznego poruszania się po nich ludzi i pojazdów.
5.
Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy): 60 minut od zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego.
6.
W przypadku nie wstawienia się przez wykonawcę do realizacji zadania w ciągu 2 godzin, zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi innemu podmiotowi a kosztami obciążyć zleceniobiorcę.
7.
Wykonawca powinien posiadać telefon komórkowy w celu szybkiej łączności z Zamawiającym
8.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu zamówienia lub którymi przy realizacji przedmiotu zamówienia się posługuje.
9.
Do odśnieżania, usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) i posypywania jezdni mogą być stosowane przez Wykonawcę wyłącznie zarejestrowane pojazdy i maszyny drogowe,
posiadające ważne dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
10.
Likwidacja śliskości zimowej (oblodzeń) na drogach winna następować poprzez uszorstnienie ich nawierzchni.
11.
Materiały uszorstniające (do uszorstniania lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu), stosowane do posypywania nawierzchni w zimowym utrzymaniu dróg i likwidacji śliskości zimowej (oblodzeń) powinny spełniać następujące podstawowe wymagania:
o
zapewniać wystarczający współczynnik tarcia na nawierzchni,
o
nie być toksyczne i szkodliwe dla środowiska,
o
nie powodować zniszczeń nawierzchni i pojazdów,
o
dać się łatwo rozsypywać na nawierzchni,
o
zakaz stosowania żużlu.
12.
Za jakość wykonywanych prac odpowiada Wykonawca.
13.
Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie dróg w czasie nie przekraczającym 8 godzin od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość i/lub gołoledź,
14.
Czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 16 godzin po ustaniu opadów,
15.
Cena za 1 roboczogodzinę świadczenia usługi musi być równa wszystkim kosztom, jakie Zamawiający poniesie na realizację zamówienia w tym:
o
koszty załadunku sprzętu,
o
koszty dodatkowych przejazdów pomiędzy drogami objętymi zimowym utrzymaniem,
o
koszty niezbędne do skutecznej likwidacji śliskości i skutecznego odśnieżania,
o
koszty powrotu do bazy,
o
koszty dyżurów w okresie umowy (należy przedstawić wykaz osób dyżurujących wraz z numerami telefonicznymi,
o
koszty materiał uszorstniającego.
17.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart drogowych, które będą podstawą do naliczania faktur. W kartach należy wpisać nazwę drogi/ulicy, godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu (posypanych i odśnieżonych dróg/ulic).
18.
Ewentualne koszty napraw użytego sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu umowy ponosi w całości Wykonawca.
??
Z Wykonawcą, którego zostanie wybrana oferta zostanie podpisana umowa.
??
Zamawiający z przyczyn zależnych od niego ma prawo żądania przedłużenia umownego terminu.
??
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
??
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zwiększeniem przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia na skutek działania tzw. "siły wyższej" i sytuacji nie możliwej wcześniej do przewidzenia np. ze względu na brak możliwości przewidzenia warunków atmosferycznych w sezonie zimowym.
??
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy zmiana stawki podatku VAT nastąpi w trakcie obowiązywania umowy i wynikać będzie ze zmiany przepisów podatkowych. Strona wnioskująca wystąpi pisemnie z prośbą o zmianę podatku VAT wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym.
??
Okres trwania zimowego utrzymania może być skrócony decyzją Zamawiającego lub wydłużony za zgodą obu stron.
??
Dopuszcza się zmianę wartości umownej ze względu na brak możliwości przewidzenia warunków atmosferycznych w sezonie zimowym.
V.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY CENOWEJ
1.
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
2.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką oraz posiadać datę sporządzenia.
3.
Oferta powinna zawierać nazwę Wykonawcy, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, REGON.
4.
Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią.
5.
Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
6.
Oferta ma obejmować cały zakres zamówienia.
4.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. OCENA OFERT
1.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium - cena 100%.
2.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
3.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.
Ocena ofert zostanie dokonana w ciągu trzech dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert, termin ten może ulec zmianie w przypadku konieczności wezwania Oferenta do wyjaśnień lub konieczności uzyskania ofert dodatkowych.
5.
Zamawiający skontaktuje się z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę w celu ustalenia terminu podpisania umowy.
Kontakt:Kontakt za pośrednictwem strony Systemu FINN E-Zamówienia Publiczne - Gmina Czerwieńsk pod adresem https://przetargi.czerwiensk.pl w nawiązaniu do zamieszczonego zaproszenia do złożenia oferty cenowej GKM.7021.13.2024. poprzez funkcję ,,Wiadomość" następnie ,,Zapisz" i ,,Wyślij".
Dodatkowych informacji udziela Pani Ksenia Olejniczak - Wojdyło - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Gminy i Miasta w Czerwieńsku, tel. 68 327 85 65.
Numer dokumentu:GKM.7021.13.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: