Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-09-11
Przedmiot ogłoszenia:Doświetlenie przejść dla pieszych
Organizator:Urząd Miejski w Łowiczu
Adres: Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz
Województwo / powiat: łódzkie, pow. łowicki
Państwo: Polska
Telefon / fax:Tel.: 46 830 91 51, 830 91 52, tel. (46) 830-91-48, tel. (46) 830-91-53
E-mail:
Opis:Miasto Łowicz
zaprasza Wykonawców do złożenia pisemnej oferty w postępowaniu o udzielenie niżej opisanego zamówienia publicznego:
Nazwa zamówienia: ,,Doświetlenie przejść dla pieszych w wybranych lokalizacjach na terenie Miasta Łowicza"
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Ł SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje doświetlenie czterech przejść dla pieszych w następujących lokalizacjach w pasach drogowych dróg gminnych:
1) przejście nr 1 - pas drogowy Ul. Kaliskiej na wysokości SP 1 w Łowiczu;
2) przejście nr 2 - pas drogowy Ul. Stanisławskiego na wysokości SP 4 w Łowiczu, w rejonie skrzyżowania z Ul. Wojska Polskiego;
3) przejście nr 3 - pas drogowy Al. H. Sienkiewicza na wysokości posesji nr 27;
4) przejście nr 4 - pas drogowy Al. H. Sienkiewicza na wysokości posesji nr 15 (Klasztor Sióstr Bernardynek).
2. W obszarze planowanej inwestycji projektowane są następujące elementy zagospodarowania:
1) dla przejścia nr 1 w pasie drogowym Ul. Kaliskiej na wysokości SP 1 w Łowiczu:
o słup oświetleniowy dedykowany do przejść dla pieszych - 2 szt.
wysięgnik prosty o długości 1,0 in - 2 szt.
oprawa oświetleniowa typu LED - 2 szt.
budowa sieci kablowej 0,23 kV oświetlenia typu YAKXs 4x16 mm2 - dł.54 m.
2) dla przejścia nr 2 w pasie drogowym Ul. Stanisławskiego na wysokości SP 4 w Łowiczu, w rejonie
skrzyżowania z Ul. Wojska Polskiego:
o słup oświetleniowy dedykowany do przejść dla pieszych - 2 szt.
o wysięgnik jednoramienny o długości 1,0 m - 2 szt.
o oprawa oświetleniowa typu LED - 2 szt.
o budowa sieci kablowej 0,23 kV oświetlenia typu YAKXs 4x16 mm2 - dł.14 m.
o demontaż istniejącego słupa stylowego wraz z oprawą - 1 kpl
3) dla przejścia nr 3 i 4 w pasie drogowym Al. H. Sienkiewicza na wysokości posesji nr 27
i na wysokości posesji nr 15 (Klasztor Sióstr Bernardynek):
o słup oświetleniowy dedykowany do przejść dla pieszych - 3 szt.
o wysięgnik jednoramienny o długości 1,0 m - 3 szt.
o oprawa oświetleniowa typu LED - 3 szt.
o budowa sieci kablowej 0,23 kV oświetlenia typu YAKXs 4x16 mm2 - dł.47 m.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, które są również dostępne do wglądu w Urzędzie Miejskim w Łowiczu, w budynku C, pok. 49.
4. UWAGA:
1) przejścia dla pieszych nr 2 - 4 znajdują się w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej Miasta Łowicza, wpisanej do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr rej. 933 A (decyzja z dnia 20.05.1993 r.) jako historyczny układ urbanistyczny Miasta Łowicza;
2) przejścia dla pieszych nr 3 i 4 znajdują się na terenie działki objętej obszarem zieleńca wpisanego do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr rej. 472A (decyzja z dnia 16.09.1978 r.).
5. Ze względu na roboty planowane na obszarze objętym ochroną konserwatorską należy zwrócić szczególną uwagę na wzornictwo i kolory stosowanych słupów oraz opraw oświetleniowych.
6. Zamawiający dysponuje:
1) pozwoleniem na budowę wydanym w drodze decyzji nr 321/2024 w dn. 06.09.2024 r. znak: AB.6740.336.2024 przez Starostę Łowickiego;
2) pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZN.5142.1139.2023.KSZ z dn. 21.11.2023 r. na prowadzenie robót budowlanych w obrębie strefy ścisłej ochrony konserwatorskiej, o której mowa w ust. 4 pkt 1 oraz na terenie zieleńca w Al. H. Sienkiewicza, o którym mowa w ust. 4 pkt 2, na działkach o nr ew. 2239/2, 2385/18, 2217/1 (obręb Śródmieście), zmienionym decyzją dn. 11.06.2024 r. znak: WUOZ- ZN.5142.1139.2023.KSZ;
3) pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZA.5161.423.2024.PS z dn. 24.05.2024 r. na przeprowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru nad pracami ziemnymi związanymi z realizacją inwestycji pt. ,,Budowa sieci elektroenergetycznej 0,23 kV doświetlenia przejść dla pieszych", na terenie dz. ew. nr 2239/2, 2385/18, 2217/1 (obręb Śródmieście);
4) zgodą Powiatowego Zarządu Dróg i Transportu w Łowiczu (z upoważnienia Zarządu Powiatu Łowickiego) na dysponowaniem działką o nr ew. 2239/2 (stanowiącą Ul. Stanisławskiego w Łowiczu ) na cele budowlane w związku z planowanym przedsięwzięciem.
7. Wykonawca jest obowiązany do wykonania robót po uprzednim oznakowaniu i zabezpieczeniu terenu pasów drogowych objętych zadaniem zgodnie z uzyskanymi własnymi siłami i zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu.
8. Wykonawca robót jest obowiązany do:
1) dokonania zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych, adresowanym zgodnie z właściwością do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Łowiczu;
2) realizacji robót w pasach drogowych po protokolarnym przekazaniu terenu przez Zamawiającego;
3) zgłoszenia niezbędnych wyłączeń linii elektroenergetycznej na czas robót, na własny koszt;
4) przywrócenia po zakończeniu robót pasów drogowych do stanu pozwalającego na dalsze racjonalne wykorzystanie, zgodnie z przeznaczeniem, łącznie z odtworzeniem zniszczonych naniesień.
9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów i przy użyciu urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane oraz powinny odpowiadać standardom i wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zastosowane materiały powinny być nowe, nieużywane.
10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia (wbudowane materiały i urządzenia oraz robocizna) na okres 48 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
11. PLANOWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA: zgodnie z terminem wskazanym w zawiadomieniu
o rozpoczęciu robót budowlanych, adresowanym do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łowiczu
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Pl. Stary Rynek 1 na parterze w budynku ,,A", do dnia 18.09.2024 r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert:2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2024 r. o godz. 9:45 w pok. 48 w budynku "C" Urzędu Miejskiego w Łowiczu.
Termin składania:2024-09-18
Miejsce i termin realizacji:12. TERMIN WYKONANIA: do 06.12.2024 r.
Wymagania:Tryb: zapytanie ofertowe prowadzone zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. póz. 1320) z uwagi na to, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych, co skutkuje brakiem zastosowania przepisów w/w ustawy oraz zgodnie z art. 7 ust. 9 w związku z art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. póz. 507)
13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA: 50 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
II. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) dysponują osobą/osobami, skierowaną/skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, która/które posiada/posiadają stosowne uprawienia, tj. prawo do pełnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawą Pb", lub inne odpowiadające tym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2) oraz posiada/posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. póz. 334).
III. PODSTAWY WYKLUCZENIA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Zgodnie z art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 oraz 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. póz. 507), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. póz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTA. POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU I BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:
Do oferty - wg Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, należy dołączyć;
1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonych w dz. II i III zapytania ofertowego -według Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Stosowne uprawnienia przewidziane przepisami prawa, w szczególności:
1) uprawnienia budowlane, potwierdzające prawo do pełnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu przepisów ustawy Pb;
2) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Pb, aktualne na dzień składania oferty.
Uwagi do dz. IV niniejszego zapytania ofertowego:
1. Oświadczenie, o którym mowa w dz. IV zapytania, musi zawierać aktualne informacje o okolicznościach w nim zawartych na dzień złożenia oferty i powinno być złożone w oryginale, podpisanym przez Wykonawcę zgodnie z formą reprezentacji określoną w KRS lub CEIDG.
2. Pozostałe dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (kopii każdej strony) - zgodnie z formą reprezentacji określoną w KRS, CEIDG lub kodeksie cywilnym.
3. Kopie dokumentów mogą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, dla którego dołączono do oferty upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję, a jej treść musi odpowiadać niniejszemu zapytaniu ofertowemu. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
2. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami zgodnie z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego, składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, trwałą i czytelną techniką, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego - wg Załącznika nr 1, do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Formularz ofertowy powinien być sporządzony ściśle według postanowień niniejszego zapytania
ofertowego, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
4. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej (wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę).
5. W przypadku podpisania oferty oraz stanowiącymi jej integralną część załączników przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym lub ewidencyjnym Wykonawcy, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. Złożona w wymaganym terminie, jedna pisemna kompletna oferta w języku polskim, musi zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) imię, nazwisko i adres Wykonawcy lub nazwę i siedzibę firmy Wykonawcy,
3) oferowaną jedną cenę ryczałtową ogółem brutto podaną cyfrowo i słownie, z podaniem stawki i kwoty podatku VAT, która jest sumą cen częściowych brutto za wykonanie doświetlenia poszczególnych przejść dla pieszych,
4) komplet oświadczeń i dokumentów określonych w dz. IV niniejszego zapytania ofertowego;
5) kosztorys robót stanowiących przedmiot zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta winna być zaadresowana na adres Zamawiającego i opatrzona hasłem: ,,Doświetlenie przejść dla pieszych w wybranych lokalizacjach na terenie Miasta Łowicza",
9. Dodatkowo ofertę, która składana jest do Zamawiającego za pośrednictwem poczty lub przesyłki
kurierskiej należy przesłać w kopercie zewnętrznej zaadresowanej jak wyżej z dopiskiem "Nie otwierać przed terminem.............(podać termin składania ofert)".
Kopertę/koperty, o których mowa w pkt 8-9 należy zaadresować według poniższego wzoru:
- Nazwa Wykonawcy -
- Adres Wykonawcy -
Miasto Łowicz Pl. Stary Rynek 1 99-400 Łowicz
,,Doświetlenie przejść dla pieszych w wybranych lokalizacjach na terenie Miasta Łowicza"
Nie otwierać przed terminem godz. 9:30 dnia 18.09.2024 r.
Wskazane jest, aby:
1) oferta opatrzona była datą jej sporządzenia,
2) wszystkie stronice oferty były ponumerowane,
3) oferta była trwale zszyta lub spięta w sposób uniemożliwiający dekompletację,
4) oferta zawierała dane kontaktowe do osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym.
Uwagi:
W przypadku złożenia oferty po wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. 18.09.2024 r. do godz. 9:30, oferta zostanie otwarta, jednakże nie będzie rozpatrywana przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następującego kryterium:
1) najniższa cena ryczałtowa ogółem brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego -100%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
VIII. SPOSÓB OCENY OFERT:
1. Obliczenie punktów w ramach kryterium ,,najniższa cena ryczałtowa ogółem brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego", nastąpi według wzoru:
Cmin
Ci = ---------x 100
gdzie:
Ci = liczba punktów za kryterium ,,najniższa cena ryczałtowa ogółem brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego",
Cmin = najniższa cena ryczałtowa ogółem brutto wynikająca ze złożonych ofert,
Cx = cena ryczałtowa ogółem brutto oferty badanej.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta zawierająca najniższą cenę ryczałtową ogółem brutto otrzyma maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,najniższa cena ryczałtowa ogółem brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego", tj. 100 pkt. Pozostałym Wykonawcom, których oferty zawierają wyższe ceny ryczałtowe ogółem brutto przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg powyższego wzoru.
2. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, tj. odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i uzyskała największą liczbę punktów, o których mowa w ust. 1.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w wyznaczonym przez siebie terminie.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w dz. IV niniejszego zapytania ofertowego lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzjelenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana przy wyborze oferty najkorzystniejszej albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw (upoważnień) albo złożył wadliwe pełnomocnictwa (upoważnienia), Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana przy wyborze oferty najkorzystniejszej albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w dz. IV niniejszego zapytania ofertowego.
IX. MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO BEZ WYBRANIA KTÓREJKOLWIEK Z OFERT:
Zamawiający niniejszym zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi niniejszego zapytania ofertowego;
2) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym i w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) Wykonawca, który złożył ofertę ocenioną jako najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy w sprawie udzjelenia zamówienia publicznego;
7) Zamawiający nie jest w stanie zabezpieczyć odpowiedniej kwoty w budżecie miasta na pokrycie zobowiązania wynikającego z udzielonego zamówienia.
X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej oraz w języku polskim.
2. Zamawiający ustala, że oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz wezwania inne niż oferta i oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2. Zamawiający i Wykonawcy mogą składać/przekazywać w postaci papierowej lub elektronicznie na adres e-mail wskazany do kontaktu. W przypadku korespondencji kierowanej elektronicznie do Zamawiającego właściwym adresem e-mail jest: k.modrzejewska@um.lowicz.pl
Kontakt:WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI:
1. Przewodniczący Komisji - p. Paweł Gawroński - Naczelnik Wydziału Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Pl. Stary Rynek 1, budynek ,,C", pok. 48, tel. (46) 830-91-48, e-mail: pawel.gawronski@um.lowicz.pl
2. Sekretarz Komisji - p. Klaudia Modrzejewska - inspektor Wydziału Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Pl. Stary Rynek 1, budynek ,,C", pok. 49, tel. (46) 830-91-53, e-mail: k.modrzejewska@um.lowicz.pl
Kod CPV:45231400-9, 45316110-9
Numer dokumentu:SK.271.1.6.2024.KM2
Źródło: Internet i własne
Załączniki: