Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-02
Przedmiot ogłoszenia:Wymiana progów zwalniających
Organizator:Urząd Miejski w Gnieźnie
Adres: ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. gnieźnieński
Państwo: Polska
Telefon / fax:614260400, Faks 614260500, tel. 61 426 04 57
E-mail:
Opis:,,Wymiana progów zwalniających na Rynku i Ul. Farnej w Gnieźnie"
2. Przedmiot zamówienia: ,,Wymiana progów zwalniających na Rynku i Ul. Farnej w Gnieźnie".
2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
o przygotowanie terenu przebudowy,
o roboty pomiarowe,
o roboty rozbiórkowe - demontaż istniejących progów z kostki kamiennej oraz z prefabrykatów - U-16,
o wykonanie ławy betonowej pod progi zwalniające,
o montaż prefabrykowanych progów zwalniających U - 16,
o remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej zgodnie z lokalizacją wskazaną przez inwestora ,
o roboty wykończeniowe,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót, (Załącznik nr 2), z najwyższą starannością, wytycznymi Zamawiającego, a także obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.
2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert: 9. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Biurze Obsługi Interesanta do dnia
09.10.2024 r. do godz. 9.00.
Otwarcie ofert:10. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim, pok. Nr 42 w dniu 09.10.2024 r. o godz. 9.15.
Termin składania:2024-10-09
Miejsce i termin realizacji:3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024 r.
Wymagania:w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130.000 zł.
na podstawie art. 2 ust.1. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U.2024.1320 t.j.).
4. Kryteria oceny ofert: cena - 100%

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia,
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) dysponuje niezbędnym sprzętem do prowadzenia robót, w tym co najmniej: samochodem ciężarowym, koparko-ładowarką, zagęszczarką. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac,
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadający zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
- min. 2 osoby, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu,

d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, co najmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. roboty dla nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej.

6. Do oferty należy załączyć:
o wypełniony formularz ofertowy i oświadczenie wg Załącznika nr 1,
o kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2,
o aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że działalność Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w tym zadaniu, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,
o aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z ważnością na dzień otwarcia ofert, które w przypadku wybrania oferty będzie aktualizowane,
o aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (Prawo o ruchu drogowym - art. 6),
o wykaz dwóch robót (wg Załącznika nr 4 do ogłoszenia) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - 2 roboty dla nawierzchni z kostki, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, miejsc wykonania, dat wykonania i odbiorów, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
o wykaz sprzętu oraz narzędzi niezbędnych do realizacji zadania wg Załącznika nr 5 do ogłoszenia,
o polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.
7. Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert.
8. Sposób przygotowania oferty:
W ofercie należy podać wartość zamówienia brutto wyrażoną liczbowo i słownie na załączonym formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także napisem ,,Zapytanie ofertowe nr WD.271.2.27.2024 na zadanie pn. ,,Wymiana progów zwalniających na Rynku i ul. Farnej w Gnieźnie".
11. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo do zmiany i odwołania ogłoszenia oraz warunków postępowania.
Uwagi:12. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, e-mail: urzad@gniezno.eu, tel. 61 426 04 00 ;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Gniezno jest Pani Katarzyna Henzler, kontakt: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl, telefon 575 001 866;
c) Pani/Pana dane osobowe, jak również osób wskazanych w ofercie, przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu zawarcia i realizacji przyszłej umowy, jak również w celu udzielania dalszych zamówień publicznych w oparciu o sporządzoną w ramach ww. umowy dokumentację;
d) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - jako niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,
w powiązaniu z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U.
z 2023 r. poz. 1270 ), w szczególności art. 44 ust. 3 - Wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, b) optymalnego doboru metod
i środków służących osiągnięciu założonych celów;
e) w związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w lit. c), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
? osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022.902 t.j.);
? osoby lub podmioty, którym dane osobowe zostaną przekazane w ramach przeprowadzania dalszych zamówień publicznych;
? inne osoby lub podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, określonego w lit. c):
o zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów (Dz.U z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze sprostowaniem);
o niezbędny do realizacji umowy, w szczególności wynikający z okresu rękojmi zarówno
w ramach niniejszej umowy, jak również umów, dla których przedmiot niniejszego zamówienia będzie elementem niezbędnym do ich zawarcia;
? użytkowania obiektu budowalnego, wykonanego w oparciu o sporządzoną dokumentację, jeżeli wchodzi ona w skład dokumentacji powykonawczej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
biorąc pod uwagę dłuższy z powyższych okresów przechowywania danych osobowych;
g) podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jak również innych, wymaganych zamówieniem publicznym, jest obowiązkowe, związane
z potrzebą złożenia ważnej oferty oraz weryfikacją zdolności wykonawcy do zrealizowania zamówienia publicznego, w szczególności z weryfikacją warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania wymaganych danych będzie odrzucenie oferty;
h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, nie podlega Pan/Pani decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO;
i) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adres:
ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
j) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Gmina Miasto Gniezno przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Kontakt:13. Osobą upoważnioną do bezpośredniego komunikowania się z wykonawcami jest Leszek Jendrzejczak - inspektor Referatu Budowy i Utrzymania Dróg - Urząd Miejski w Gnieźnie, ul. Lecha 6, pok. 42, tel. 61 426 04 57, e-mail: drogi@gniezno.eu, - w godz. urzędowania.
Numer dokumentu:WD.271.28.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: