Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-08
Przedmiot ogłoszenia:Realizacja usługi polegającej na obsłudze kampanii reklamowej oraz usługi SEO dla strony internetowej
Organizator:PROZON Fundacja Ochrony Klimatu
Adres: ul. Matuszewska 14, Bud. B9, 03-876 Warszawa
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. Warszawa
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel: + 48 786 505 056, tel. + 48 573 265 416
E-mail:
Opis:PROZON Fundacja Ochrony Klimatu zaprasza do składania ofert na realizację usługi polegającej na
obsłudze kampanii reklamowej Google Ads oraz usługi SEO dla strony bezpiecznehfc.pl w
ramach realizacji projektu ,,LEGAL HFC 4LIFE - Opracowanie i wdrożenie modelu współpracy i narzędzi
pomiędzy organami państwowymi i innymi podmiotami w celu poprawy monitoringu w obszarze HFC
oraz ich nielegalnego obrotu" LIFE22-GIC-PL- LEGAL HFC 4 LIFE, współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług działania SEO i kampanie w Google lub równoważne:
2.1 Pozycjonowanie serwisu www:
o przeprowadzenie optymalizacji serwisu www pod kątem SEO/SEM,
o przygotowanie strategii pozycjonowania,
o analizę konkurencji i fraz kluczowych,
o pozycjonowanie witryny - linkowanie strony głównej,
o budowę zaplecza wspomagającego pozycjonowanie,
o optymalizację całościową,
o monitoring wyników pozycjonowania i dostęp do wyników poprzez platformę online (Google Search
Console) oraz innych narzędzi marketingowych
o tworzenie comiesięcznych raportów z działań oraz wyników pozycjonowania
o implementacja kodu śledzącego Google Analytics 4
o stworzenie wraz z Zamawiającym tracking conceptu
o konfiguracja konta Google Analytics 4
o comiesięczne raportowanie najważniejszych wskaźników
2.2.Kampania Google Ads:
o aktywacja kampanii,
o analiza fraz kluczowych pod kątem adekwatności i efektywności,
o instalacja, monitorowanie i raportowanie konwersji (śledzenie działań Klienta na stronie),
o stały monitoring kampanii,
o optymalizacja kampanii przez cały okres trwania umowy,
o przygotowanie raportu miesięcznego,
o doradztwo, sugestie,
o nieograniczona ilość zmian treści boksów i listy słów kluczowych,
o działania dążące do utrzymania boksów na najwyższych pozycjach przy jednoczesnym dbaniu o
obniżenie kosztu za kliknięcie/CPC.
o Obsługa płatności i rozliczeń Google (Zamawiający ma pełny dostęp do konta reklamowego).
Celem działań będzie pozyskiwanie obserwujących i docieranie do jak najwyższej liczby użytkowników,
by zwiększać świadomość wśród ogółu społeczeństwa na temat nielegalnego przemytu czynników
chłodniczych.
Oczekiwana minimalna liczba aktywnych użytkowników na stronie - 2000/miesiąc świadczenia usługi
SEO
Google Ads: Płatnikiem kosztów mediowych jest Zamawiający z odpowiednim budżetem nie większym
niż 3500 zł netto/miesiąc.
Zamawiający wymaga, aby Zleceniobiorca dostarczał minimum raz w miesiącu raport w wersji
elektronicznej z podejmowanych działań mających na celu budowanie społeczności wokół projektu
LEGAL HFC 4 LIFE oraz raz w miesiącu omawiał dalsze działania z osobą wyznaczoną przez
Zamawiającego (spotkania online).
Cele marketingowe projektu
Nadrzędnym celem projektu jest podniesienie świadomości i wiedzy wśród przedstawicieli branży
Chłodnictwa i Klimatyzacji (ChiK), urzędników państwowych oraz ogółu społeczeństwa z zakresu
postępowania z nielegalnym HFC oraz zmian legislacyjnych, a także zwrócenie uwagi na problem
przemytu czynników, a także szeroka promocja nowej strony internetowej.
Grupy docelowe
ogół społeczeństwa
Działania
promowanie strony internetowej bezpiecznehfc.pl projektu LEGAL HFC 4 LIFE poprzez odpowiednie
konfigurowanie ustawień kampanii promocyjnych Google Ads i pozycjonowanie serwisu, następnie
kierowanie użytkowników do strony internetowej i generowanie ruchu.
Oczekiwane efekty
Poszerzanie świadomości wśród ogółu społeczeństwa na temat nielegalnego handlu czynnikami
chłodniczymi, uwrażliwianie internautów w zakresie ochrony środowiska.
Prawa autorskie
(Jeśli dotyczy) Zamawiający na podstawie umowy przejmie autorskie prawa majątkowe i prawa zależne
do wszystkich powstałych w trakcie realizacji zadania materiałów i będzie mógł korzystać z ich
wszystkich lub wybranych fragmentów, a także redagować, przekształcać lub skracać wybrane części
(jeśli dotyczy).
Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie zobowiązany do:
1. ścisłej współpracy z Zamawiającym i bieżących konsultacji opracowywanych
materiałów,
2. udziału w roboczych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego lub online, zgodnie z
zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy,
3. uwzględniania dostarczanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia:
informacji, uwag i rekomendacji.
Miejsce i termin składania ofert: VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 15.10.2024 r. (do końca dnia)
2. Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty do siedziby projektu wskazanej
przez Zamawiającego jako miejsce składania ofert tj. Ul. Matuszewska 14, Bud. B9, 03-876
Warszawa lub jej przekazanie drogą mailową na adres mailowy life@prozon.org.pl (liczy się
termin wpływu do Zamawiającego).
Termin składania:2024-10-15
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy - 10/2024
Realizacja projektu, którego dotyczy przedmiot zamówienia, odbywa się w okresie 09.2023 - 08.2026.
Planowany okres świadczenia usług: 10/2024 - 08/2026.
Wymagania:II. TRYB POSTĘPOWANIA
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie
ofertowe jest przeprowadzane w trybie konkursu ofert. Dla zachowania zasad równego traktowania,
uczciwej konkurencji i przejrzystości, zastosowano zasady zgodne z polityką zakupową PROZON oraz
zasady zbliżone do dobrych praktyk znanych np. z zasady konkurencyjności.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (kryteria dostępu):
1. W celu zapewnienia wysokiej jakości realizowanego przedmiotu zamówienia w postępowaniu
mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) Wiedza i doświadczenie oraz potencjał techniczny: posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie, jak również dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do
wykonania przedmiotu zamówienia. Oferent spełni warunek, jeżeli:
- wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert
realizował co najmniej 3 usługi, których przedmiotem była obsługa kampanii reklamowej
Google Ads lub równoważnej przez okres minimum 12 miesięcy każda. Na potwierdzenie
zrealizowanych usług, oferent dołączy do oferty referencje wystawione przez podmioty, dla
których wykonano ww. usługi (lub inne dokumenty wystawione przez Zamawiających np.
protokół odbioru usługi realizowanej przez okres min. 12 miesięcy).
- wyznaczy do realizacji zadania minimum 1 account managera - osobę, która w okresie
ostatnich 2 lat przed dniem złożenia oferty nadzorowała, planowała i obsługiwała minimum
3 kampanie reklamowe.
b) Sytuacja finansowa: znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej
realizację przedmiotu zamówienia.
c) Uprawnienia: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Spełnienie ww. warunków będzie weryfikowane na podstawie Załącznika nr 1 do zapytania
ofertowego oraz dokumentów dołączonych do oferty.
2. Brak powiązań kapitałowych lub osobowych: Zamawiający wyklucza możliwość złożenia
oferty przez podmioty, które powiązane są z nim kapitałowo lub osobowo. Przez powiązanie
kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie pomiędzy Zamawiającym a
Oferentem, w szczególności poprzez:
a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej; pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym ( załącznik
nr 2)
3. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywołanej ustawy. Wykonawcy
składają (wraz z ofertą) w tym zakresie stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 1
(formularzu ofertowym).
V. WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY
1. Oferta powinna być przygotowana w sposób jak najbardziej zrozumiały, czytelny i kompletny,
jednoznacznie odnosić się do przedmiotu zamówienia. Oferta powinna być podpisana przez
osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.
2. Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności
przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr16, poz. 93 z póżn. zm.) dotyczącymi oferty oraz
spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu.
3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zaproszenia.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
5. Ceny zawarte w ofertach muszą uwzględniać wszelkie wymagania związane z realizacją
zamówienia oraz wszelkie koszty, jakie oferent poniesie z tytułu należytej i zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji zamówienia.
6. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od zakończenia terminu składania ofert.
7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
? oferent nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
? treść oferty nie odpowiada wymogom ogłoszenia,
? oferta stanowi naruszenie uczciwej konkurencji,
? oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8. W związku z odrzuceniem oferty, uczestnikom postępowania (Oferentom) nie przysługuje
żadne roszczenie względem Zamawiającego.
3. Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
a) Załączniki 1 i 2
b) Dokumenty wymagane w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. ZASADY OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów,
stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny oferty.
2. Zamawiający może wezwać oferenta do uzupełnienia lub wyjaśnienia oferty (chyba, że mimo
poprawienia błędów, wyjaśnień lub uzupełnień oferta nie byłaby ofertą najkorzystniejszą) oraz
poprosić o dodatkowe dokumenty potwierdzające wiarygodność informacji zawartych w ofercie.
Zamawiający może negocjować cenę oraz warunki zamówienia z oferentem, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
X = A
gdzie:
X - łączna liczba punktów przyznanych ofercie
A - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena (100 pkt.)
Opis sposobów obliczania punktacji za poszczególne kryteria:
A. Cena netto za miesiąc świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, 100
pkt
Punktacja zostanie przyznana według wzoru: P = CN/CO * 100 pkt
P - punktacja przyznana ofercie ocenianej
CN - najniższa cena spośród złożonych ofert kwalifikujących się do oceny
CO - cena ocenianej oferty
IX. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania, modyfikacji lub
uzupełnienia treści zaproszenia do składania ofert, przed upływem terminu składania ofert oraz
do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności ze względu na
konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie
obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, oraz o ile okaże się to
konieczne do prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (szczególności ze
względu na należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami
Projektu). Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego
(oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń). zastrzega sobie
prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez
podawania przyczyny.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego
Oferenta.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W przypadku złożenia oferty w walucie obcej, przeliczenie waluty na PLN odbędzie się wg
średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu oceny ofert.
6. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszystkie
koszty związane z terminową i prawidłową realizacją całego przedmiotu niniejszego zapytania.
X. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (uzyska
najwyższą liczbę punktów).
2. Umowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w niniejszym
zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z
treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożonych bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest
dopuszczalna, pod warunkiem że:
a) Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego.
b) Zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.
c) Zaszły okoliczności (np. prawne, ekonomiczne, techniczne), których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
d) Zmiany (w tym wprowadzenia nowych regulacji) powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy
e) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, miejsca realizacji
projektu);
f) uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. z przyczyn
technicznych, gospodarczych, czy politycznych);
g) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji
przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od
Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności
niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu
realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak zaistnienie siły
wyższej; w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym
mowa, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych
okoliczności, przy czym przedłużenie terminu nie ma żadnego wpływu na wysokość
wynagrodzenia określonego w Umowie;
h) zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej
i niezawinionej przez Strony, której wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć
pomimo zachowania należytej staranności oraz w zakresie zwiększenia lub
zmniejszenia wynagrodzenia wynikającego z zwiększenia lub zmniejszenia zakresu
umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy - o wartość wykonanych/ niewykonanych prac w ramach
Przedmiotu Umowy;
i) zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji wcześniejszego
rozwiązania lub odstąpienia od Umowy w razie osiągnięcia satysfakcjonujących dla
Zamawiającego efektów przed upływem założonego czasu trwania Umowy albo w
razie stwierdzenia, iż dalsze wykonywanie Przedmiotu Umowy nie jest konieczne
lub jest bezcelowe z naukowego lub ekonomicznego punktu widzenia.
j) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w
umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym
instytucjami nadzorującymi realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest
zamówienie;
k) obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego;
l) okoliczności siły wyższej;
m) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
n) Zamawiający dopuszcza przedłużenie i skrócenie terminu realizacji zamówienia, w
przypadku wystąpienia sytuacji, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć
lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
o) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu
zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których
Zamawiający zostanie zobowiązany.
Kontakt:Osoby do kontaktu:
- pod względem merytorycznym - Monika Jurewicz, tel: + 48 786 505 056, e-mail:
monika.jurewicz@prozon.org.pl
- pod względem formalnym - Aneta Mucha, tel. + 48 573 265 416, e-mail: aneta.mucha@prozon.org.pl
Kod CPV:79341100-7, 79341200-8, 79341400-0
Numer dokumentu:03/2024/LEGALHFC
Źródło: Internet i własne
Załączniki: