Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28066452 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2024-10-14
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa opon samochodowych
Organizator:Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna
Adres: ul. Wieniecka 39, 87-800 Włocławek
Województwo / powiat: kujawsko-pomorskie, pow. Włocławek
Państwo: Polska
Telefon / fax:54 230 90 20
E-mail:
Opis:Dostawy nowych opon samochodowych
SEKCJA VI. Przedmiot, wielkość (zakres) zamówienia oraz informacja o ofertach częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych opon samochodowych w ilości szacunkowej 352 szt dla pojazdów użytkowanych przez Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna z siedzibą we Włocławku, w okresie 12 miesięcy.
4. Opis przedmiotu zamówienia, warunki, wymagania i sposób realizacji określa specyfikacja warunków zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie opon, ich rozmiar, ilości dla każdego określonego rozmiaru a także wymagania dotyczące rodzaju opon, ich konstrukcji, najniższych dopuszczalnych indeksów nośności i prędkości zawiera załącznik o symbolu A do SWZ.
Specyfikacja:SEKCJA IV. Adres strony internetowej ze Specyfikacją Warunków Zamówienia:
Specyfikacja Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej www.bip.kpts.com.pl.
Miejsce i termin składania ofert: SEKCJA XIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Miejsce i termin składania ofert
1.1. Ofertę sporządzoną i opakowaną zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia należy złożyć do dnia 06.11.2024r. do godz. 10:00 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego Spółka Akcyjna we Włocławku przy Ul. Wienieckiej 39, lokal-sekretariat (I piętro, pokój nr 14).
Otwarcie ofert:2. Miejsce i termin otwarcia ofert 2.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.11.2024r. o godz. 10:15 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego Spółka Akcyjna we Włocławku (87-800) przy Ul. Wienieckiej 39, lokal - pokój nr 1 (parter).
Termin składania:2024-11-06
Miejsce i termin realizacji:3. Opony samochodowe będą dostarczane do magazynów Zamawiającego w jego siedzibie i jednostkach terenowych znajdujących się w następujących miejscowościach: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 39, 87-300 Brodnica, Ul. Słoneczna 34, Dylewo 50B k/Rypina (87-500 Rypin), 87-400 Golub-Dobrzyń, Ul. Sokołowska 11, 88-100 Inowrocław, Plac Kasprowicza 5, 88-300 Mogilno, Ul. Kościuszki 17, 88-400 Żnin, Ul. Spokojna 7.
SEKCJA VIII. Termin wykonania zamówienia
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie 12 miesięcy.
Wadium:6 000,00 PLN
Wymagania:2. Rodzaj zamówienia : dostawy
3. Tryb udzjelenia zamówienia : przetarg nieograniczony
5. Strona internetowa główna prowadzonego postępowania: www.bip.kpts.com.pl
6. NIP: 888 311 58 16, REGON: 341 266 700, BDO: 000130981.
SEKCJA III. Podstawa przeprowadzenia postępowania:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o przepisy wewnętrzne Zamawiającego -,,Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi lub roboty budowlane w Kujawsko-Pomorskim Transporcie Samochodowym spółka Akcyjna".
2. W postępowaniu tym nie obowiązują przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Przepisy obowiązującej Ustawy - Prawo zamówień publicznych mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach ściśle określonych w SWZ dotyczącej przedmiotowego postępowania.
SEKCJA V. Sposób przeprowadzenia postępowania
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w oparciu o Regulamin Zamawiającego.
2. W postępowaniu Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej tylko tego Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Z uwagi na wybrany, określony w pkt 2, sposób przeprowadzenia postępowania, każdy Wykonawca do oferty dołącza, aktualne na dzień składania ofert:
1) Jednolite Oświadczenie oraz
2) pełnomocnictwa, lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
natomiast wszystkie pozostałe oświadczenia i dokumenty, w tym przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe, składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni.
4. Szczegółowe wykazy oświadczeń, pełnomocnictw, przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu, ich zakres, formę, treść, terminy i sposób przekazywania Zamawiającemu określa SWZ.
5. Niniejsze postępowanie jest prowadzone przy udziale komisji przetargowej występującej po stronie Zamawiającego
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. SEKCJA VII. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie stawia wymogu i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2. Podpisanie umowy na dostawy nowych opon samochodowych nastąpi w terminie związania ofertą.
3. Dokładny termin zawarcia umowy będzie uzależniony od przebiegu postępowania.
SEKCJA IX. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy i przesłanki wykluczenia
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
1.2.2. zdolności technicznej lub zawodowej,
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie o charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
5. Szczegółowe przesłanki dotyczące wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu określa SWZ.
6. W przypadku Wykonawców, o których mowa w pkt 2, 3 i 4, szczegółowy sposób realizacji zamówienia oraz wymagania określa SWZ.
SEKCJA X. Przedmiotowe środki dowodowe
1. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:
1.1. Dokument potwierdzający homologację oferowanych opon według Regulaminu nr 54 EKG ONZ.
Z dokumentu potwierdzającego homologację musi wynikać, że jest on aktualny na dzień składania ofert. W przypadku, gdy z dokumentu w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości, to nie wynika, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpowiednie wyjaśnienia albo też załączyć inne dokumenty.
2. Termin składania przedmiotowych środków dowodowych, formę ich sporządzania i sposób przekazywania Zamawiającemu określa SWZ.
SEKCJA XI. Podmiotowe środki dowodowe wymagane w postępowaniu.
1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r., poz. 507).
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
2.2. Wykaz dostaw opon samochodowych
2.3. Dowody określające prawidłowe wykonanie dostaw opon (referencje)
3. Wykaz dokumentów pozostałych - składanych warunkowo:
3.1. Pełnomocnictwa, o których mowa w sekcji V, pkt 3, ppkt 2
3.2. Oświadczenie zawierające dane wszystkich podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia -składane tylko w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.3. Pisemne zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3.4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r., poz. 507) - oświadczenie składane tylko wówczas, gdy Wykonawca korzysta z zasobów udostępnianych mu przez inny podmiot.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów pozostałych, składanych warunkowo w postępowaniu, ich zakres, formę, treść i sposób przekazywania Zamawiającemu określa SWZ.
5. Przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe oraz pozostałe dokumenty składane warunkowo, o których mowa w niniejszej sekcji, składa, na wezwanie Zamawiającego i w terminie określonym w wezwaniu - nie krótszym niż
5 dni - tylko ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, z zastrzeżeniem postanowień wynikających z pkt 6.
6. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3.1., składane są wraz z ofertą.
SEKCJA XII. Informacja na temat wadium
1. W zamówieniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Dla zamówienia Zamawiający ustala wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w SWZ, rozdział XIV, pkt 11, ppkt 2 i 3.
4. Formy wnoszenia wadium określa specyfikacja warunków zamówienia.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w banku:
Bank PKO BP, nr konta: 89 1020 1462 0000 7102 0391 6723, z dopiskiem: ,,Wadium - Dostawa nowych opon samochodowych".
6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji w terminie składania ofert. Dokument gwarancji może być składany wraz z ofertą.
7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony, jeżeli:
1/ przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium -w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu lub
2/ przed upływem terminu składania ofert zostanie złożony w oryginale dokument wadium spełniający wszystkie wymagania i zawierający wszystkie elementy, określone przez Zamawiającego w SWZ - dotyczy wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna.
8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych i w sytuacji, gdy gwarancja wadialna wymienia szczegółowo przesłanki zatrzymania wadium - ilość i treść przesłanek zamieszczonych w gwarancji musi odpowiadać ilości i treści przesłanek wymienionych w SWZ.
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca bez odsetek.
10. Zwrot wadium, jego przedłużenie lub zatrzymanie określa SWZ.
11. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się aby kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu
elektronicznego Wykonawca dołączył do oferty.
1.2. Ofertą sporządza się w języku polskim.
1.3. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin (datę i godzinę) otrzymania oferty przez Zamawiającego.
1.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawienie oferty w innym miejscu niż wskazanie w pkt
1.1.
2.2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający (Przewodniczący komisji lub inny Członek komisji):
1) informuje obecnych na otwarciu ofert Wykonawców o składzie komisji przetargowej,
2) podaje krótką informację o postępowaniu, w szczególności o przedmiocie zamówienia, trybie postępowania oraz miejscu i dacie publikacji ogłoszenia,
3) informuje o liczbie złożonych ofert,
4) podaje kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - jeżeli taka kwota została ustalona.
2.3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia - jeżeli była ustalona przez Zamawiającego,
2) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
3) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
SEKCJA XIV. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
SEKCJA XV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) kryterium - cena - waga 100%
2. Oferty będą oceniane punktowo.
3. Dokonując oceny ofert w kryterium ,,cena" Zamawiający będzie się kierował ceną (łącznie z podatkiem od towarów i usług - VAT) za cały przedmiot zamówienia.
4. Obowiązujące wzory, na podstawie których Zamawiający dokona obliczenia wartości punktowej oferty, zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA XVI. Informacja dotycząca wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
SEKCJA XVII. Informacje pozostałe
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
3. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
4. Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu.
6. Pytania o wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia należy kierować na adres pocztowy lub adres email Zamawiającego podany w sekcji II ogłoszenia o zamówieniu.
7. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawcy w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy, zawiera SWZ.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania, jego unieważnienia, zakończenia bez wyboru Wykonawcy, w każdym momencie i na każdym etapie postępowania - bez podania przyczyn.
9. Wszelkie inne informacje w tym szczegółowe warunki, wymagania, załączniki, formularze do wypełnienia, określa i zawiera specyfikacja warunków zamówienia.
Kod CPV:34352200-1
Numer dokumentu:KPTS-Z-50/D/O/1/24/327
Źródło: Internet i własne
Załączniki: