Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-11-20
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa radia programowalnego z dodatkowymi modułami
Organizator:Akademia Morska w Szczecinie
Adres: Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. Szczecin
Państwo: Polska
Telefon / fax:Telefon: 91 480 94 00
E-mail:
Opis:Politechnika Morska w Szczecinie
ogłasza zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę radia programowalnego z dodatkowymi modułami -doposażenie do Laboratorium Systemów Automatyki i Telekomunikacji dla Politechniki Morskiej w Szczecinie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest dostawa radia programowalnego z dodatkowymi modułami -doposażenie do Laboratorium Systemów Automatyki i Telekomunikacji dla Politechniki Morskiej w Szczecinie, zgodnie z załącznikiem nr 1
W przypadku, gdy produkt posiada normę równoważną na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
Miejsce i termin składania ofert: Złożenie oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. Zamawiający oczekuje odpowiedzi w terminie do dnia
28.11.2024 r., do godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego w Kancelarii lub na adres mailowy: k.perec@pm.szczecin.pl z uwagi na fakt gromadzenia odpowiedniej ilości ofert, niezbędnych w procedurze Politechniki Morskiej w Szczecinie.
Termin składania:2024-11-28
Miejsce i termin realizacji:Adres dostawy:

Politechnika Morska w Szczecinie
Ul. Wały Chrobrego 1-2
70-500 Szczecin
NIP: 8510006388
Termin realizacji zamówienia: do 30.12.2024 r.
Wymagania:Termin płatności:
do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionych faktur do Zamawiającego.
Przelew zostanie dokonany na rachunek wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym wskazanym w Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT. W przypadku wskazania rachunku bankowego niezgodnego z Wykazem, zapłata bez żądania odsetek za opóźnienie w zapłacie, nastąpi po wyjaśnieniu prawidłowości rachunku bankowego.
1. Oferta winna zostać złożona na formularzu ofertowym z określeniem wynagrodzenia brutto, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Oferta musi zostać podpisana przez wykonawcę oraz posiadać datę sporządzenia.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcę odbywać się będą w złotych polskich.
4. Całość zapytania ofertowego prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
9. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
10. W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.
11. W przypadku wystąpienia omyłek (pisarskich, rachunkowych) w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
12. W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.
13. Zamawiający nie dopuszcza realizacji umowy przy udziale podwykonawców.
Zapytania należy kierować w formie pisemnej na adres email: k.perec@pm.szczecin.pl

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ocena ofert:
Oferty będą oceniane według kryterium
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena -100%
Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 = liczba punktów za kryterium cena.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego z 23.04.1964 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), dalej KC, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 KC.
Warunkiem rozpatrywania przez Zamawiającego złożonej oferty jest spełnienie opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożenie formularza ofertowego wg wzoru.
Dodatkowe informacje
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,
2) Zmiany warunków lub terminów prowadzonego zapytania ofertowego
3) Unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty,
4) Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych.
Uwagi:Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informujemy, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1- 2, 70-500 Szczecin, tel. (91) 48 09 400, pm.szczecin.pl;
o dane kontaktowe do inspektora ochrony danych e-mail: iod@pm.szczecin.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, w celu dokonania oceny i wyboru oferty wykonawcy, ułatwienia kontaktu z wykonawcą, podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy i zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty, spełnienia obowiązków prawnych, np. dot. przechowywania dokumentacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, na podstawie umowy powierzenia danych;
o w odniesieniu do podmiotu, którego oferta została wybrana, administrator jest uprawniony przechowywać dokumentację przez okres realizacji umowy zawartej z wykonawcą, a następnie okres archiwizacji wynikający z przepisów prawa. W odniesieniu do podmiotów, których oferty nie zostały wybrane, dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o prawo do sprostowania i uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, które nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz w art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, tj. administrator nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z tych praw może Pan/Pani skorzystać, składając wniosek w formie pisemnej do Inspektora Ochrony Danych na adres administratora lub na adres poczty elektronicznej iod@pm.szczecin.pl.
Źródło: Internet i własne
Załączniki: