Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28057998 aktualne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2024-10-11
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa rur wodociągowych i kanalizacyjnych
Organizator:Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o
Adres: ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy
Województwo / powiat: pomorskie, pow. kartuski
Państwo: Polska
Telefon / fax:Telefon:(58) 681-04-54, Faks: (58) 681-02-09
E-mail:
Opis:DOSTAWA rur wodociągowych i kanalizacyjnych
,,DOSTAWA rur wodociągowych i kanalizacyjnych"
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur wodociągowych i kanalizacyjnych o następujących
parametrach:
L.p.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Przedmiot
Rura wodociągowa PE100, DN 32, PN10, SDR17, w kręgu
Rura wodociągowa PE100, DN 40, PN10, SDR17, w kręgu
Rura wodociągowa PE100-RC, DN 40, PN10, SDR17, w kręgu
Rura wodociągowa PE100, DN 63, PN10, SDR17, w kręgu
Rura wodociągowa PE100, DN 90, PN10, SDR17, odcinki 12m
Rura wodociągowa PE100-RC, DN 90, PN10, SDR17, odcinki 12m
Rura wodociągowa PE100, DN 110, PN10, SDR17, odcinki 12m
Rura wodociągowa PE100-RC, DN 110, PN10, SDR17, odcinki 12m
Rura wodociągowa PE100, DN 315, PN10, SDR17, odcinki 12m
Rura wodociągowa PE100-RC, DN 400, PN10, SDR17, odcinki 12m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
160, SN8, odcinki 1m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
160, SN8, odcinki 2m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
160, SN8, odcinki 3m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
200, SN8, odcinki 2m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
200, SN8, odcinki 3m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
315, SN12, odcinki 1m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
315, SN12, odcinki 2m
Rura kanalizacyjna PVC kielichowa (lite) z uszczelką gumową DN
315, SN12, odcinki 3m
Rura trzonowa karbowana PP-B jednowarstwowa DN/ID 315 /315-
355/ SN4, odcinki 6m
Rura trzonowa karbowana PP-B jednowarstwowa DN/ID 425 /425-
475/ SN4, odcinki 6m
Rura trzonowa karbowana PP-B DN/OD 630 SN4, odcinki 6m
j.m.
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
milość
300
600
300
300
840
432
180
180
36
24
60
m240
m360
m140
m300
m2
m4
m30
m60
m42
m18
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia:
PN-EN 12201-2+A1:2013-12 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody
oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) --Część 2: Rury.
Do oferty należy dołączyć aktualne atesty, aprobaty, karty katalogowe oferowanego produktu.
Miejsce i termin składania ofert: XIII. Składanie i otwarcie ofert
1. Dokumenty określone przez Zamawiającego w Części IX ust. 1 SWZ, należy złożyć
w jeden z następujących sposobów:
a) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym na adres mailowy:
epruszak@kpwik.kartuzy.pl. Wykonawca może (nie jest to wymóg konieczny) zaszyfrować
przesłany plik i podać hasło w mailu o godz. 12.00-12.05 w dniu składania ofert.
Wykonawca powinien uwzględnić czas niezbędny do uznania skrzynki odbiorczej
Zamawiającego. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie zostaną odrzucone bez
rozpatrywania.
b) w formie pisemnej w zamkniętym opakowaniu zaadresowanym w sposób następujący:
Wykonawca:....................................
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Mściwoja II 4; 83-300 Kartuzy
OFERTA ZNAK SPRAWY: 2.4.2024
,,DOSTAWA rur wodociągowych i kanalizacyjnych"
Nie otwierać przed dniem 21.10.2024 r. godz. 1205
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem podanym w pkt 1 lit. a) ponosi Wykonawca.
Niewłaściwe oznaczenie opakowania może spowodować np. potraktowanie przesyłki
zawierającej ofertę jako zwykłej korespondencji. Powyższe dotyczy również przesyłek kurierskich
- w takim przypadku w opakowaniu przesyłki, również musi znajdować się zamknięte
opakowanie oznakowane jak podano w ust. 1.
2. Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty należy składać do dnia: 21.10.2024 r. do godz. 12.00
a) w siedzibie Zamawiającego:
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
(Kancelaria - pokój nr 5)
b) Na adres mailowy: epruszak@kpwik.kartuzy.pl
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak
i wycofanie oferty, wymagają zachowania takiej samej formy w jakiej złożono ofertę.
Otwarcie ofert:3. Miejsce i termin otwarcia ofert: 1) Oferty zostaną otwarte dnia 21.10.2024 r., o godz. 12.05 w siedzibie Zamawiającego: Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Mściwoja II 4 83-300 Kartuzy Sala szkoleń (parter)
Termin składania:2024-10-21
Miejsce i termin realizacji:Miejsce dostawy:
KPWiK Sp. z o.o., Ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy oraz SUW Kartuzy, Ul. Wzgórze Wolności.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 44163100-1 Rury
IV. Termin wykonania zamówienia
1. Ze względu na pilną potrzebę realizacji zamówienia wymagany termin wykonania to 7 dni od
podpisania umowy.
Wymagania:II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Zebranie ofert prowadzone będzie na podstawie: Regulaminu zamówień sektorowych
udzielanych przez Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., do których nie
mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (regulaminowego)
o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych.
3. Wykonawca winien zapoznać się z całością niniejszej Specyfikacji Przetargowej zwaną dalej
w treści Specyfikacją lub SWZ. Wszystkie załączniki dotyczące Specyfikacji stanowią jej integralną
część.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji.
5. Wykonawca może skierować zapytanie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
terminu składania ofert. Treść zapytań, wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający zamieszcza na stronie
internetowej, bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął po upływie
terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień,
zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym
mowa w ust. 5.
8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w
formie pisemnej drogą pocztową lub drogą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść
specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający zamieszcza treść modyfikacji na stronie
internetowej: www.kpwik.kartuzy.pl i www.bip.kpwik.kartuzy.pl.
10. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, jeżeli uzna, że w wyniku zmiany treści SWZ
niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
11. Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający zamieszcza ma stronie
internetowej prowadzonego postępowania
2. Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
V. Postanowienia dodatkowe
1.
2.
3.
4.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania
przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcy.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób spełniania warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie §22 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U.
2024, poz.507), zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu" , a także spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym
zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie.
VII. Wykluczenie z udziału w postępowaniu
1. Zgodnie z §22 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez Kartuskie Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się
wykonawcę:
1) który w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządził szkodę nie wykonując
zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do
dnia wszczęcia postępowania;
2) który dotychczas realizowane na rzecz zamawiającego dostawy, usługi lub roboty budowlane
wykonywał bez zachowania należytej staranności lub też w sposób dla zamawiającego
uciążliwy;
3) który uchylał się od wypełniania obowiązków wynikających z zawartych umów lub przyjętych
zamówień w szczególności od obowiązków wynikających z gwarancji lub rękojmi;
4) z którym zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia albo
odstąpił od umowy w części lub w całości w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za
które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie, wypowiedzenie albo
odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
5) który w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania rozwiązał umowę lub odstąpił
od umowy w części lub całości z przyczyn leżących po jego stronie;
6) w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono;
7) który zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
8) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z
dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego
pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu
karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające
na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) pracy małoletnich cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca
2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew
przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,
przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko
wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub
przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
9) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w
spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub
komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym
mowa w pkt 8,
10) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o
zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert
dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty
tych należności;
11) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego
w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w
postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, lub który zataił te informacje lub
nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
12) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd
zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
13) który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać
informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
14) który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji
między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie
wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
15) wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne.
Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (tj. Dz. U. 2024 poz. 507 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu".
Ustalenie, czy Wykonawca podlega wykluczeniu oparte będzie o pisemne oświadczenie
Wykonawcy. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie
zamówienia, podając uzasadnienie.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VIII. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Odpowiednie pełnomocnictwo należy
dołączyć do oferty.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.
1. Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
IX. Wymagania dotyczące oferty
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę;
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
niepodleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (zał. nr 2 do SWZ);
3) Do oferty należy załączyć aktualne atesty, aprobaty, karty katalogowe oferowanego
produktu potwierdzające, że oferowane rury odpowiadają wymaganiom określonym w
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy).
2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4. Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu
osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem
rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
5. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego
pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
6. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
X.
Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów
1. Oferta oraz oświadczenia Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania ww. podmiotów w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz
przepisami prawa.
2. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania.
3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot
udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
4. Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela wykonawcy lub pełnomocnika w przypadku oferty składanej
wspólnie przez Wykonawców, wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia
dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
XI. Postanowienia dotyczące prowadzenia przez Zamawiającego wyjaśnień w toku badania i oceny
ofert:
1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) omyłki pisarskie,
2) omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia nie
powodujące istotnych zmian w treści oferty
? zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
4. Zamawiający w toku czynności oceny ofert nie dokonuje podmiotowej oceny wszystkich
wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do
wykluczenia), nie bada również wszystkich oświadczeń wykonawców. W pierwszej kolejności
zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty oraz kryteriów oceny
ofert opisanych w specyfikacji warunków zamówienia, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu
do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na
najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej wykonawcy.
5. W przypadku braku, niekompletności czy błędów dotyczących złożonych wraz z ofertą oświadczeń
i/lub dokumentów zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia.
6. Zamawiający może wezwać także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień
dotyczących złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie
podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli
zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty
nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa,
zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich
złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania.
9. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem dokumentów wymaganych przez zamawiającego ponosi
wykonawca.
XII. Odrzucenie oferty:
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia,
2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub wykonawca nie złożył
wyjaśnień;
3) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można uznać za oczywistą omyłkę;
6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki,
7) wykonawca nie wyraził zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2) Przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
3) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje
dotyczące ceny oraz informacje, które stanowią kryterium oceny ofert.
4) Informacje, o których mowa w ppkt. 3 i 4, udostępnia się wykonawcom, którzy nie byli obecni
na otwarciu ofert, na ich pisemny wniosek.
XIV. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora
pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane:
o za pośrednictwem operatora pocztowego oraz osobiście za pośrednictwem posłańca należy
kierować / przekazywać na adres:
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
o przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) należy kierować na
adres poczty elektronicznej zamawiającego:
epruszak@kpwik.kartuzy.pl
Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz innych informacji przekazanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
XV. Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XVI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium:
Nazwa kryterium
Cena
Waga
100%
2. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej
oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do
jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
3. Oferta, która będzie posiadała najniższą cenę zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
najkorzystniejszą.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie oferty
posiadają taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
6. Ocena ofert dodatkowych odbywa się na zgodnie z ust. 3.
XVII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty jest ceną w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
3. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty, nakłady i prace, które są niezbędne do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia bez konieczności ponoszenia przez
Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
4. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości
cen.
5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić zgodnie w ww. wymaganiami
w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
XVIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od upływu terminu
składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego, przed upływem terminu związania
ofertą, może przedłużyć termin związania ofertą o oznaczony okres.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
XIX. Wyniki postępowania
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty,
o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę
wybrano;
2) wykonawcach, którzy złożyli oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawców oraz
informację o cenach zawartych w ofertach, a także informacje, które stanowią kryterium oceny
ofert.
3) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie;
4) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając
uzasadnienie.
2. Zamawiający zamieszcza także informacje o których mowa w ust. 1 na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
XX. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, po wyborze oferty najkorzystniejszej, nie później niż przed
upływem terminu związania ofertą.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia
umowy, zamawiający może zbadać czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału
w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert,
chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
XXI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem
postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych
zawartych w ofercie Wykonawcy.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
XXII. Unieważnienie przetargu
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie oferty zostały odrzucone;
3) jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
5) żadna z ofert nie jest w stanie wyraźnie, bez istotnych zmian, zaspokoić potrzeb i spełnić
wymogów zamawiającego określonych w dokumentach zamówienia;
6) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie zamawiającego;
7) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie
zamówienia;
8) bez podania przyczyny;
9) wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia i nie ma innych ofert
podlegających dalszemu badaniu;
XXIII. Środki ochrony prawnej
Stronom postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej na podstawie
Kodeksu Cywilnego.
Kontakt:3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1) w kwestiach formalnych jest:
imię i nazwisko
Elżbieta Pruszak
tel.
58 681 04 54 wew. 49
e-mail
epruszak@kpwik.kartuzy.pl
w terminach
od pon. do pt. w godz. pomiędzy 7:00 - 15:00
2) w kwestiach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
imię i nazwisko
Szymon Jażdżewski
tel.
58 681 04 54 wew. 39
e-mail
szjazdzewski@kpwik.kartuzy.pl
w terminach
od pon. do pt. w godz. pomiędzy 7:00 - 15:00
Numer dokumentu:2.4.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: