Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-09-05
Przedmiot ogłoszenia:Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Organizator:Gmina Fałków
Adres: ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. konecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:fax 447873506, tel: 447873535
E-mail:
Opis:,,Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr 405 w Skórnicach"
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Skórnicach, położonej na nieruchomości nr geodezyjny 405 , obręb geodezyjny 0017 Skórnice , gmina Fałków o długości 1000 mb i szerokości 3 m.

Modernizacja polega na wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża drogi oraz wykonaniu warstwy z kruszywa tłuczonego o frakcji 0-31,5mm i grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania znajduje się w przedmiarach. Przygotowany na podstawie przedmiarów kosztorys ofertowy, należy dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową
Miejsce i termin składania ofert: 6. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy dostarczyć:
- email: przetargi@falkow.pl, lub
- ePuap: /k9684bpfuk/SkrytkaESP lub
- fax 447873506, lub
- złożyć osobiście / wysłać pocztą do siedziby zamawiającego na adres: Urząd Gminy w Fałkowie, Ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków - sekretariat (uwaga, oferta powinna wpłynąć do zamawiającego w wyznaczonym terminie)

do dnia 20.09.2024 r. do godz. 12.00
Termin składania:2024-09-20
Miejsce i termin realizacji:2. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy
Wymagania:dla zamówień o wartości nieprzekraczającej równowartość kwoty 130 000 złotych netto

3. Okres gwarancji: 12 miesięcy

4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

4.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania:
a) posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności,
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie,
Zamawiający nie wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia.
c) posiadają potencjał techniczny
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia.
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający nie wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia.
e) posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia.

Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu, zostaną odrzucone.
4.2 Informacja na temat zakresu wykluczenia
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ponadto w postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty wykluczone na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli złoży oświadczenie o braku występowania ww. powiązań. Oświadczenie stanowi zał nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia lub go nie złożą z ofertą, zostaną odrzucone.

4.3 Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta spełnia wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym
2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego miejscu i terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę na usługę spełniającą wymagania Zamawiającego
Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią ww. wymagań zostaną odrzucone.

Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru ofert:
Lp
Nazwa kryterium
Waga kryterium
1.
Cena
100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P).
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
a)Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena" będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:

C min
P = -------------------------- x 100 pkt (zaokrąglone do 2 miejsca po przecinku)
Cbad

gdzie: C min - najniższa cena brutto spośród badanych ofert
C bad - cena brutto oferty badanej
C - liczba punktów badanej oferty w kryterium najniższa cena

5. Sposób przygotowania oferty:

Zamawiający wymaga, aby oferta sporządzona w języku polskim, zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego -zał nr 1, oryginał
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-zał nr 2, oryginał
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał nr 3, oryginał
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi:Uwaga:
Zamawiający jest administratorem danych osobowych uzyskanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
o administratorem danych osobowych jest Gmina Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków
o W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
o dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania do oceny postępowania i jej ewentualnej kontroli
o dane osobowe będą przechowywane, na czas realizacji i trwałości projektu
o obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
o w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o Wykonawca posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Wykonawcy:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Kontakt:7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Wojciech Domański, tel: 447873535, przetargi@falkow.pl
Kod CPV:45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6
Numer dokumentu:ZP.271.2.2024.DOC
Źródło: Internet i własne
Załączniki: