Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28110326 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-21
Przedmiot ogłoszenia:Ochrona terenu wystawowego podczas Jarmarku
Organizator:Gmina Prudnik - Agencja Sportu i Promocji w Prudniku
Adres: ul. Rynek 1, 48-200 Prudnik
Województwo / powiat: opolskie, pow. prudnicki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 77 437 66 55
E-mail:
Opis:ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Dla zadania pn. Ochrona terenu wystawowego podczas Jarmarku Bożonarodzeniowego, Prudnik 06-08.12.2024 r. w ramach projektu ,,Poczuj magię świąt" współfinansowanego z Funduszu Małych Projektów w Euroregionie Pradziad z programu INTERREG CZECHY-POLSKA 2021-2027.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa jest mniejsza niż 130 000,00 zł netto. Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r,, poz. 1320).
2. Przedmiot zamówienia:
Ochrona podczas Jarmarku Bożonarodzeniowego, który stanowić będzie teren na Rynku w Prudniku.
Harmonogram ochrony Jarmarku:
1. Od godz. 16:00 w środę 04.12.2024 r. do godz. 08:00 w czwartek 05.12.2024 r. - 1 osoba
2. Od godz. 16:00 w czwartek 05.12.2024 r. do godz. 08:00 w piątek 06.12.2024 r. - 2 osoby
3. Od godz. 14:00 do godz. 20.00 w piątek 06.12.2024 r. - 1 osoba
4. Od godz. 20:00 w piątek 05.12.2024 r. do godz. 10:00 w sobotę 06.12.2024 r. - 3 osoby
5. Od godz. 10.00 do godz. 20.00 w sobotę 07.12.2024 r. - 1 osoba
6. Od godz. 20:00 w sobotę 07.12.2024 r. do godz. 10:00 w niedzielę 08.12.2024 r. - 3 osoby
7. Od godz. 10.00 do godz. 18.00 w niedzielę 08.12.2024 r. - 1 osoba
8. Od godz. 18:00 w niedzielę 08.12.2024 r. do godz. 08:00 w poniedziałek 09.12.2024 r. - 2 osoby
Ogólny zakres działania służby ochronnej:
a) ochrona mienia organizatora jarmarku przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
b) ochrona mienia uczestników jarmarku przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
c) zabezpieczenie terenu poprzez uniemożliwienie nielegalnego wejścia na teren jarmarku;
d) wykonanie innych czynności ochronnych zgodnie ze zleceniem.
Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje Gminy Prudnik - Agencji Sportu i Promocji w Prudniku do złożenia zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert: 7. Miejsce oraz termin składania ofert:
7.1 Oferty należy złożyć w siedzibie Agencji Sportu i Promocji w Prudniku, Ul. Rynek 1, 48-200 Prudnik w formie pisemnej umieszczając ją w zamkniętym opakowaniu w terminie do 28.10.2024 r. do godz. 15:00 , lub na adres e-mail: asip@asipprudnik.pl
Czechy - Polska
7.2 Elektronicznie przesyłając skan oferty wraz załącznikami w formacie pdf opatrzonej czytelnym podpisem osobistym lub oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym na adres e-mail: asip@asipprudnik.pl, w terminie do 28.10.2024 do godz. 15:00.
7.3 Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie określony w pkt. 7.1 i 7.2 nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Termin składania:2024-10-28
Miejsce i termin realizacji:3. Termin wykonania zamówienia: 4-9.12.2024 r.
Wymagania:4. Warunki płatności:
Po wykonaniu umowy, przelew, termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia (np. referencje, doświadczenie).
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
6.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2 Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.3 Ofertę stanowi wypełniony ,,Formularz oferty", stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej.
6.4 Wraz z ofertą należy złożyć:
1) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę prawnie reprezentującą wykonawcę lub przez notariusza) o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (np. z KRS, CEIDG),
2) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych.
3) dokumenty poświadczające prawo do świadczenia usług z zakresu ochrony,
4) dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe oraz fachowość osób, które sprawować będą ochronę terenu jarmarku.
6.5 W razie wątpliwości Zamawiający może zażądać od oferenta dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w ofercie, z minimalnie 2-dniowym terminem dostarczenia.
6.6 Ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji
wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
6.7 Złożenie oferty oznacza akceptację wzoru umowy.
8.Kryterium wyboru i sposobu oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA (Wg)
- cena - 100%
KRYTERIUM I - (cena)
Punkty za kryterium ,,cena" zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
Cena brutto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
9. Wybór najkorzystniejszej oferty:
9.1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9.2 Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i zawiadamia o tym niezwłocznie Wykonawcę.
9.3 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą tę ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz uzyska najwyższą łączną ilość punktów.
10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
10.1 Zamawiający informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierającą nazwę, siedzibę i adres
Wykonawcy oraz cenę zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Agencji Sportu i Promocji
w Prudniku.
10.2 Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
1) w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy lub potwierdzenia przyjęcia do realizacji zlecenia, na warunkach określonych w zaproszeniu i złożonej ofercie,
2) niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu, o którym mowa powyżej, będzie przyjęte za odmowę podpisania umowy.
Uwagi:11. Ochrona danych osobowych:
11.1 Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Agencji Sportu i Promocji w Prudniku, ul. Rynek 1 48-200 Prudnik.
11.2 Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: IOD Agencji Sportu i Promocji w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Rynek 1, tel. 77 437 66 55.
11.3 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
11.4 Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych.
11.5 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
11.6 Osoba reprezentująca posiada prawo do żądania dostępu do danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania.
11.7 Osoba reprezentująca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
11.8 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Kontakt:12. Dane kontaktowe:
Agencja Sportu i Promocji w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Rynek 1 Tel. 77 437 66 55, fax. 77 438 73 03; e-mail: asip@asipprudnik.pl Osoba kontaktowa - Ewelina Rusnak - kierownik ds. promocji
- Barbara Ptak - inspektor
Numer dokumentu:DP.061.1.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: