Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28136751 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-24
Przedmiot ogłoszenia:Reprofilacja szyn w torach i rozjazdów
Organizator:Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o
Adres: Ul. Mogileńska 10G, 61-052 Poznań
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. Poznań
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. +48 616 333 659
E-mail:
Opis:Reprofilacja szyn w torach i rozjazdów w ramach realizowanych przez
Spółkę kontraktów na rzecz PKP PLK SA.
Opis Przedmiotu Zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje reprobację szyn w torach i rozjazdów w ramach realizowanych przez Spółkę kontraktów na rzecz PKP PLK S.A. Do wyceny wykonawca uwzględni szlifowanie szyn w przejazdach kolejowo-drogowych bez konieczności demontażu nawierzchni drogowej przejazdów i urządzeń przytorowych srk, a w rozjazdach bez infrastruktury EOR.
3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi PKP PLK -Reprofilacja szyn w torach i rozjazdach - Id 104.
3.3. Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z minimum 2 Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu.
3.4. Przewidywany zakres reprofilacji obejmuje ok 250 km szyn w torach i ok 80 rozjazdów.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy złożyć do dnia 30.10.2024r. do godz. 9:00 na adres e-mail: a.pedrycz@zrk-dom.com.pl
17.2. Ofertę składaną pisemnie należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego w zabezpieczonej kopercie (na kopercie należy umieścić zapis: ,,Nie otwierać przed dniem 30.10.2024r. godz. 10:00", nazwę firmy oraz nazwę zadania) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego tj. Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Spółka z o. o., 61-052 Poznań, Ul. Mogileńska 10g z dopiskiem ,,OFERTA - Reprofilacja szyn w torach i rozjazdów". W przypadku przesłania oferty pocztą kopertę z ofertą należy umieścić w drugiej kopercie.
17.3. Oferta składana elektronicznie musi być zabezpieczona przed otwarciem hasłem, a hasło będzie przekazywane mailowo na żądanie Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, nie później niż do terminu wyznaczonego na ich otwarcie. Nie dopuszcza się przekazywana hasła przed terminem przewidzianym na składanie ofert.
17.4. Za termin złożenia oferty uznaje się datę rejestracji oferty w sekretariacie Spółki lub data wpływu na poczcie elektronicznej.
Otwarcie ofert:Termin otwarcia ofert Zamawiający przewidział na dzień 30.10.2024r. o godz. 10:00.
Termin składania:2024-10-30
Miejsce i termin realizacji:Terminy Realizacji Zamówienia
Od podpisania umowy do 31.12.2025r.
Wadium:nie wymagane
Wymagania:Informacje wprowadzające
1.1. Zamawiający:
Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. ul. Mogileńska 10g, 61-052 Poznań, zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi reprofilacji szyn w torach i rozjazdów w ramach realizowanych przez Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Spółka z o.o. kontraktów na rzecz PKP PLK S.A.
2. Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie § 15 w związku z § 28 (Umowa ramowa) Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. z dnia 01.04.2018r. dostępnym na stronie internetowej Spółki:
Oferty Częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferta Wariantowa
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Podwykonawstwo
Zamawiający nie dopuszcza możliwość dalszego Podwykonawstwa.
8. Warunki udziału w Postępowaniu.
8.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
8.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie posiadanej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN.
2) w zakresie posiadanej zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi polegające na szlifowaniu szyn w torach i rozjazdów.
8.3. Ocena spełniania wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu zakupowym będzie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, wymienione pkt.
8.1. metodą spełnia (1) - nie spełnia (0).
8.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania na zasobach podmiotów trzecich w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
8.5. Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu zakupowym Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (konsorcjum).
9. Wymagane dokumenty do udziału w Postępowaniu.
9.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zakupowym, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 7.2. ppkt. 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN, obejmującej co najmniej działalność związaną z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia składki.
a) na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt. 7.2. ppkt. 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ci agłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa w pkt. 7.2. ppkt. 2) lit. b, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których Usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy Usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego Usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inny dokument potwierdzający ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 3 do SWZ);
9.2. Poza dokumentami wskazanymi w pkt. 8.1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznik nr 1 do SWZ,
2) wycenione Rozbicie Ceny Ofertowej sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy (w tym podpisujących ofertę i poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów załączone do oferty),
9.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015r. póz. 233, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015r. póz. 233, z późn. zm.)
10. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin zawiązania ofertą
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Opis sposobu przygotowania ofert
12.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wstępną zgodną z warunkami określonymi w niniejszych SWZ.
12.2. Ofertę można złożyć w:
a) w formie pisemnie,
b) w formie elektronicznego odwzorowania (scan) dokumentu sporządzonego w formie pisemnej,
c) w formie elektronicznej tj.: w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
12.3. Dokumenty składane pisemnie muszą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
12.4. Dokumenty składane w formie określonej w pkt. 11.2. lit b) i c) muszą być zabezpieczone hasłem. Oferta niezabezpieczona hasłem nie będzie brała udziału w dalszej części postępowania.
12.5. Ofertę należy przygotować zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszych warunkach zamówienia wraz z załącznikami.
12.6. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 8.
12.7. Oferta musi być złożona w terminie wskazanym w pkt. 16 niniejszych warunków zamówienia.
12.8. Umocowanie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty (pkt. 8.2.2).).
12.9. W przypadku podpisu oferty przez osobę nie umocowaną jak w punkcie 8.2.2) - do oferty wstępnej należy dołączyć jej pełnomocnictwo (pkt 8.2.6).).
12.10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Opis sposobu obliczenia ceny.
13.1. W RCO należy podać ceny jednostkowe dla każdej z wymienionej pozycji. Cena jednostkowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszych SWZ oraz obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu terminowego i prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia.
13.2. Cena jednostkowa winna być wyrażona cyfrowo w PLN w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
13.3. Rozliczenie Stron oparte będzie na zaoferowanych cenach jednostkowych oraz faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usługach w wyniku złożenia przez Zamawiającego zlecenia jednostkowego. Powstanie zobowiązania handlowego nastąpi w momencie złożenia konkretnego zlecenia jednostkowego przez Zamawiającego na usługę.
14. Badanie i ocena ofert.
14.1. Zamawiający bada złożone oferty pod względem ich zgodności z Regulaminem, Warunkami Zamówienia i opisem przedmiotu Zamówienia.
14.2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty.
14.3. W przypadku, gdy oferta nie zawiera wymaganych dokumentów lub doręczone dokumenty nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zakupowym określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wzywa do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów.
14.4. Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) omyłki rachunkowe w obliczeniu Ceny, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki w treści oferty polegające na niezgodności treści oferty z Warunkami Zamówienia, opisem przedmiotu Zamówienia lub postanowieniami Umowy zakupowej, które nie powodują istotnych zmian w treści oferty;
o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców, których oferty zostały poprawione.
15. Negocjacje handlowe
Po zbadaniu ofert Zamawiający z Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu przeprowadzi negocjacje handlowe zgodnie z § 18 Regulaminu udzielania zamówień. O terminie i formie negocjacji potencjalny Wykonawca zostanie zawiadomiony drogą elektroniczną - za pomocą poczty e-mail bądź telefonicznie. W celu ułatwienia przeprowadzenia negocjacji handlowych wymagane jest wskazanie osoby upoważnionej do przeprowadzenia przedmiotowych negocjacji wraz z podaniem numeru telefonu. Po przeprowadzonych negocjacjach Wykonawca zobowiązany jest złożyć do godziny 15.00 następnego dnia roboczego po dacie negocjacji ofertę ostateczną zabezpieczoną hasłem. Hasło będzie przekazywane mailowo na żądanie Zamawiającego po wpływie wszystkich ofert ostatecznych lub po terminie przewidzianym na ich złożenie. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży oferty ostatecznej w wyznaczonym wyżej terminie obowiązywać będzie oferta sprzed negocjacji handlowych. Nie dopuszcza się przekazywana hasła przed terminem przewidzianym na składanie ofert ostatecznych.
16. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.
16.1. Kryteria oceny ofert - 100% cena
Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert, informacje o wynikach postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty.
Oferty złożone po terminie przewidzianym na ich składanie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
17.7. Zamawiający informuje, że wszelkie zapytania dotyczące treści SWZ będą przyjmowane do dnia 28.10.2024r. do godziny 10:00 na adres a.pedrycz@zrk-dom.com.pl.
Po wskazanym terminie Zamawiający nie ma obowiązku odpowiadania na zadane pytania.
17.8. Zgodnie z Regulaminem otwarcie ofert nie jest jawne.
17.9. Wynik postępowania Zamawiający ogłosi na swojej stronie internetowej.
17.10. Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli ofertę o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając informacje dotyczące Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy i ubezpieczenia.
18.1. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonywania umowy.
19. Zmiany zakresu robót.
19.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu robót w ilości do 30% pierwotnie zleconego zakresu robót po cenach jednostkowych ustalonych z Wykonawcą.
19.2. Zamawiający jest uprawniony do wyłączenia części robót lub innych czynności z zleconego zakresu robót bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy o czym winien poinformować Wykonawcę w formie pisemnej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy zakupowej w przypadkach określonych w §25 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
21.2. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
21.3. Zamawiający zastrzega, że Umowa zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania przez prowadzącego postępowanie zakupowe wymaganych zgód organów Zamawiającego na zawarcie umowy.
Kontakt:Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Do porozumiewania z Wykonawcami Zamawiający uprawnia:
- Agnieszka Pedrycz, e-mail: a.pedrycz@zrk-dom.com.pl
- Marcin Stefankiewicz, e-mail: m.stefankiewicz@zrk-dom.com.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: