Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28023499 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-07
Przedmiot ogłoszenia:Świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet
Organizator:Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi
Adres: ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź
Województwo / powiat: łódzkie, pow. Łódź
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 42 611 66 60
E-mail:
Opis:Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
> Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy świadczącego usługi stałego dostępu do sieci Internet będącego przedsiębiorcą telekomunikacyjnym w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 34).
> Usługa stałego dostępu do sieci Internet świadczona będzie w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi mieszczącej się na ulicy Siewnej 13A w Łodzi (94-250 Łódź). Ponieważ budynek znajduje się około 450 metrów od ulicy Siewnej, przed złożeniem oferty zaleca się szczegółowe zapoznanie z dokładną lokalizacją miejsca świadczenia usługi.
> Wymagania dotyczące usług stałego dostępu do Internetu:
Dostęp do Internetu powinien być świadczony w sposób ciągły (24 godz. na dobę), bez ograniczenia ilości przesyłanych danych.
Zamawiający nie może być obciążony żadnymi kosztami wynikającymi ze zmiany Wykonawcy - Operatora.
o Oczekiwane minimalne prędkości łącza wynoszą: 150 Mbps (pobieranie danych) i 150 Mbps (wysyłanie danych),
o Dostęp do sieci Internet winien się odbywać poprzez urządzenia sieciowe dostarczone przez Wykonawcę.
Wymagania dotyczące urządzeń sieciowych:
- co najmniej jedno gniazdo LAN RJ-45 umożliwiające podłączenie posiadanego przez
Zamawiającego rutera Vigor 2927 Draytek,
- brak ograniczeń w ilości podłączanych urządzeń sieciowych (przy czym łączna liczba komputerów, laptopów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wpiętych w sieć wewnętrzną nie przekroczy 70),
- przynajmniej jeden stały adres IP.
Montaż urządzeń we wskazanym przez Zamawiającego miejscu musi być wykonana przez Wykonawcę.
o Zamawiający nie ogranicza medium przesyłu informacji. Dostęp do Internetu może być zrealizowany w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego linię telefoniczną, światłowód, połączenie radiowe, połączenie GSM itp.
> Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterkę w świadczeniu usługi w terminie nie dłuższym niż 10 godzin roboczych od momentu jej telefonicznego zgłoszenia. Za jedną godzinę roboczą należy rozumieć jedną godzinę urzędowania Wojewódzkiego Inspektoratu (od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.30-15.30 z wyłączeniem godzin przypadających w dni ustawowo wolne od pracy określone w art.l ust. 1 Ustawy z dnia 18.01.1951r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1920)).
UWAGA: zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Miejsce i termin składania ofert: 4. Miejsce i termin złożenia oferty: WIORiN w Łodzi Ul. Siewna 13A do dnia 14 października 2024 r. do godz. 10:00.
Sposób złożenia oferty:
o osobiście pod adresem: WIORiN w Łodzi, Ul. Siewna 13 A, 94-250 Łódź
o na skrzynkę e-mail: it-lodz@piorin.gov.pl
o na skrzynkę ePUAP: /i56p6imv6i/SkrvtkaESP
o za pośrednictwem poczty/usług kurierskich na adres: WIORiN w Łodzi, Ul. Siewna 13A, 94-250 Łódź.
Oferty nadesłane drogą pocztową lub firmy kurierskie oraz za pośrednictwem poczty e-mail, będą kwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia do Zamawiającego w wymaganym terminie.
UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości odebrania w wymaganym terminie oferty, wynikającej z zabezpieczeń serwera pocztowego e-mail (kwarantanna, spam). W związku z powyższym, zaleca się telefoniczne potwierdzenie
złożenia oferty pod numerem telefonu +42 611-66-60 wew. 36 - osoba kontaktowa: Dariusz Cyppel.
Otwarcie ofert:5. Termin otwarcia ofert: 14 października 2024 r. godz. 10:15.
Termin składania:2024-10-14
Miejsce i termin realizacji:3. Termin realizacji zamówienia: Od 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2027 roku.
Wymagania:6. Warunki płatności: przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na FV - 21 dni. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 10 dni od dnia jej wystawienia.
8. Sposób przygotowania oferty:
> Oferta musi być pełna i przygotowana zgodnie z wymaganiami podanymi w Zapytaniu Ofertowym. Powinna być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. Zaleca się aby sporządzona była na maszynie do pisania lub komputerze oraz podpisana przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/Wykonawców a strony oferty kolejno ponumerowane.
> Każda strona oferty zapisana lub zawierająca informacje powinna być opieczętowana pieczęcią Wykonawcy i parafowana przez osobę/y podpisującą/e ofertę. Niezależnie od tego również wszelkie zmiany, uzupełnienia i poprawki naniesione przez Wykonawcę powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
> Podpis pod ofertą, oświadczeniami, zmianami i kserokopiami dokumentów stwierdzających ich zgodność z oryginałami winna/y złożyć osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy w sposób określony w akcie rejestrowym lub wskazana/ne w pełnomocnictwie.
9. Opis sposobu obliczania ceny:
> Oferta może zawierać tylko jedną cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) obejmującą wszystkie elementy mające wpływ na cenę takie jak opłata aktywacyjna, koszty inwestycji itp.
> Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
> Za najkorzystniejszą ofertę uznawać się będzie ofertę spełniającą wymagania Zamawiającego i przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów.
> Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, w takim przypadku Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
> Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60%
2. Czas usunięcia awarii 20%
3. Prędkość 20%
RAZEM 100 %
a) Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według następującego wzoru:
Najniższa cena brutto x 60 pkt
Liczba punktów =................-................................
Cena brutto oferty ocenianej
Iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
b) Przy przyznawaniu punktów w kryterium czas usunięcia awarii od chwili jej zgłoszenia Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
- do 4h roboczych - 20 pkt,
- od 5h do 7h roboczych - 10 pkt,
- od 8h do lOh roboczych - 0 pkt.
gdzie awaria oznacza przerwę w działaniu dostępów skutkującą brakiem możliwości przesyłania usług telekomunikacyjnych oraz danych poprzez sieć teleinformatyczną Wykonawcy.
UWAGA: za jedną godzinę roboczą należy rozumieć jedną godzinę urzędowania Wojewódzkiego Inspektoratu (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 z wyłączeniem godzin przypadających w dni ustawowo wolne od pracy określone w art.l ust. 1 Ustawy z dnia 18.01.195 lr. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz.U. 2020 póz. 1920)).
c) Punkty za kryterium prędkość zostaną obliczone według następującego wzoru:
- od: 251 Mbps (pobieranie danych) i 251 Mbps (wysyłanie danych) w zwyż - 20 pkt.
- od: 201 Mbps (pobieranie danych) i 201 Mbps (wysyłanie danych)
do: 250 Mbps (pobieranie danych) i 250 Mbps (wysyłanie danych) -10 pkt.
- od: 150 Mbps (pobieranie danych) i 150 Mbps (wysyłanie danych) do: 200 Mbps (pobieranie danych) i 200 Mbps (wysyłanie danych) - 0 pkt.
Ostateczną ocenę oferty będzie stanowiła suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
11. Informacje, o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
> Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego Zapytania Ofertowego, danych zawartych w formularzu ofertowym oraz warunków określonych w projekcie umowy stanowiącej 13 pkt niniejszego zapytania ofertowego.
> W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę
terminie zawarcia umowy.
> Miejscem podpisania umowy jest siedziba Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin
i Nasiennictwa w Łodzi, ul. Siewnej 13A.
> Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy.
> W przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyj na Umowy będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh.
Kontakt:7. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: informatyk Dariusz Cyppel (pokój nr 11), tel. +42 633-99-72, 611-66-60 wewn. 36.
Kod CPV:72318000-7
Numer dokumentu:WAD.272.2.274.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: