Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 27965441 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-09-26
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie obsługi oraz naprawy ŻURAWIA
Organizator:1 Regionalna Baza Logistyczna
Adres: ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. wałecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 261472424, tel: 261 472 573
E-mail:
Opis:Przedmiot zamówienia:
ZADANIE NR 1
Usługa- wykonanie obsługi oraz naprawy ŻURAWIA PRZENOŚNEGO marki HIAB typ: 800 E-9 HIPRO nr fabryczny:8000205 ,rok produkcji:2006 na podwoziu VOLVO FM12 -
l.RBLog Skład Gdynia.
ZADANIE NR 2
Usługa- wykonanie obsługi oraz naprawy ŻURAWIA DUT 0082 nr fabryczny 069 na samochodzie STAR 266, nr rej. UG 05762, rok prod.1999 r - l.RBLog Skład Gdynia.
2. Opis przedmiotu zamówienia: wg załącznika nr 1.
Miejsce i termin składania ofert: 6. Miejsce, termin złożenia oferty: 1 Regionalna Baza Logistyczna Ul. Wojska Polskiego 76/5 78-600 Walcz dnia 03.10.2024 r. do godz. 9.00.
Otwarcie ofert:7. Termin otwarcia ofert: dnia 03.10.2024 r o godz. 9:30.
Termin składania:2024-10-03
Miejsce i termin realizacji:3. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie zostanie wykonane w terminie 30 dni licząc od dnia podpisania Umowy jednakże nie później niż do dnia 15.11.2024 r.
Wymagania:4. Transport Sprzętu do Wykonawcy organizuje i realizuje Wykonawca własnymi siłami i na swój koszt.
5. Okres gwarancji -- 12 miesięcy od daty dostarczenia protokołu odbioru usługi.
8. Warunki płatności: 30 dni od dnia wystawienia faktury.
9. Termin związania ofertą: od daty podpisania umowy.
11. Zamawiający dopuszcza nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawca winien złożyć ofertę na wybraną przez siebie część (zadanie)
12. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: cena - 100 °/o.
C of.n.
Cn--------------------x 100
Cof.b.
gdzie:
Cn -- liczba punktów za kryterium cena C of.n. - cena oferty najniższej Cof.b. -- cena oferty badanej
a) Oferty za kryterium ,,cena" będą rozpatrywane w odniesieniu do całości (zadania).
b) Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w postępowaniu: 1506/ZZ/CzS/2024;
-oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i niewniesieniu do niego zastrzeżeń (zał. nr 1),
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Po zatwierdzeniu przez Wnioskującego protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego
www.1 rbloq.wp.mil.pl
b) Osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty,
c) zamówienie lub umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
d) wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika.
15. Sposób przygotowania oferty cenowej.
1) Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
2) Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby Wykonawca:
a) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania),
b) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty,
c) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty,
3) Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert.
4) Kopertę należy opisać hasłem:
,,OFERTA CENOWA
na
ZADANIE NR 1
Usługa- wykonanie obsługi oraz naprawy ŻURAWIA PRZENOŚNEGO marki
HIAB typ: 800 E-9 HIPRO nr fabryczny:8000205 ,rok produkcji:2006 na
Podwoziu VOLVO FM12 - 1RBLog Skład Gdynia.
ZADANIE NR 2
Usługa- wykonanie obsługi oraz naprawy ŻURAWIA DUT 0082 nr fabryczny 069
na samochodzie STAR 266, nr rej. UG 05762, rok prod.1999 r - 1RBLog Skład Gdynia.
nr sprawy 1506/ZZ/CzS/2024r.
nie otwierać do dnia 03.10.2024 r. do godziny 9:00"
Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę
Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
5) Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
6) W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy.
7) Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej
prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9) Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt 4 i przesłać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego.
Kontakt:10. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Marlena Krawczyk Starszy Referent dział zaopatrzenia czołgowo-samochodowy 1RBLog
Wałcz tel: 261 472 573 ;e-mail: mar.krawczyk@ron.mil.pl
Osobą do kontaktów w sprawie realizacji Umowy ze strony Użytkownika jest Pan st. sierż. Marcin KĘDZIERAWSKI tel: 261 267 751, e-mail: ma.kedzierawski@ron.mil.pl ze strony Zamawiającego:
Pani Marlena Krawczyk tel.:261 472 573, e-mail: mar.krawczyk@ron.mil.pl
Numer dokumentu:1506/ZZ/CzS/2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: