Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-08-30
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie projektu zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń
Organizator:Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Adres: ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz
Województwo / powiat: kujawsko-pomorskie, pow. Bydgoszcz
Państwo: Polska
Telefon / fax:Fax: 52 585-38-50 Telefon: 52 585-37-95 lub 52 585-33-73
E-mail:
Opis:Zapytanie ofertowe na:

Wykonanie projektu zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy budynku "A"
przy Ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy.

Szanowni Państwo,

Poszukujemy Wykonawcy, który opracuje dokumentację projektową oraz pełnił będzie nadzór autorski na zadaniu pn. ,,Wykonanie projektu zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy budynku "A" przy Ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy."
3. Przedmiot zamówienia:
3.1. Zakres realizowanych przez Wykonawcę prac obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnej z obowiązującymi przepisami:
o Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty,
o Zamawiający zastrzega sobie konieczność dokonania przez Wykonawcę uzgodnień koniecznych do należytego wykonania opracowania. Uzyskanie koniecznych danych i informacji, pozwoleń, uzgodnień i innych dokumentów oraz poniesienie kosztów z tym związanych, pozostaje do realizacji po stronie Wykonawcy,
o Zamawiający wymaga, by opracowana dokumentacja była kompletna w zakresie
wszystkich branż, na podstawie której Zamawiający będzie mógł przeprowadzić
postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych.
o przyjęte rozwiązania projektu budowlanego muszą uwzględniać potrzeby Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki jego działalności i oczekiwań przyszłych użytkowników i odpowiadać będą wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno- budowlanym, sanitarno - higienicznym, BHP, ppoż. i muszą uwzględniać wszelkie inne wymagania zgodne z obowiązującymi przepisami,
o w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych
konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym, a projekt winien w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane Wykonawcy w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia,
o projekt winien być uzgodniony ze wszystkimi niezbędnymi instytucjami, których
akceptacja jest wymagana dla wykonania robót budowlanych,
o Wykonawca uzyska prawomocne pozwolenie na budowę - gdy będzie wymagane, lub uzyska przyjęcie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych przez WAB UM bez zastrzeżeń,
o Wykonawca opracuje kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz STWIOR,
o Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji, które zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego, a poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD,
o Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zamówienia przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych,
b) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizowanego zadania:
o Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru
zawarty jest w oferowanej cenie,
o Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu.
3.2 Charakterystyka zadania - Opracowanie obejmuje projekt i nadzór autorski zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym- wykonanie projektu dla całej kondygnacji piwnicy, w tym zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy budynku "A" przy Ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z pracami towarzyszącymi, tj.:
1. powiększenie pomieszczenia archiwum o sąsiadujące pomieszczenia i dostosowanie do obowiązujących przepisów,
2. adaptacja pomieszczenia po byłej stołówce na przestrzeń odpoczynku dla studentów i dostosowanie do obowiązujących przepisów,
3. adaptacja pomieszczenia biurowego (nr 04) na salę seminaryjną dla 30 osób i dostosowanie do obowiązujących przepisów,
4.przeniesienie zasilania budynku w wodę (przyłącze i zestaw wodomierzowy z zaworem pierwszeństwa) do pomieszczenia technicznego przy węźle i dostosowanie do obowiązujących przepisów,
5. likwidację nieużytkowanej czerpni ( I ) oraz odtworzenie terenu.

Przy projektowaniu należy uwzględnić uniwersalne projektowanie.

Przedmiotowy obiekt jest budynkiem administracyjno-dydaktycznym, mieści się w granicach strefy ochrony konserwatorskiej. W roku 2023 zakończyła się termomodernizacja obiektu.
b. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w ilości: 5 egzemplarzy pełnej dokumentacji w formie drukowanej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF lub JPG oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej- edytowalnej (format .doc .dwg .ath). Osoby opracowujące projekt winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie.
Miejsce i termin składania ofert: 4. Miejsce i termin składania ofert:

e-mail: sekretariat@cm.umk.pl
lub na adres: Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 15, 85-067 Bydgoszcz

do dnia 06.09.2024 r. do godz. 9:00
Termin składania:2024-09-06
Miejsce i termin realizacji:a. Termin realizacji dokumentacji projektowej do 180 dni od daty zawarcia umowy , nadzór autorski do 3 lat (1095 dni) od daty odbioru dokumentacji projektowej.
Wymagania:Prosimy o przesłanie oferty z ceną brutto, stawką podatku VAT wg załączonego wzoru.
Ofertę prosimy przesłać mailem, faksem lub dostarczyć na poniższy adres.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani poprzez złożenie zamówienia.

2. Tryb postępowania:
2.1. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1) ww. ustawy - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000,00 zł.
2.2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niższego postępowania bez wyłonienia oferty i bez podawania przyczyn.

5. Złożona oferta powinna zawierać: ofertę cenową wraz z nazwą i adresem Wykonawcy, ceną brutto, stawką podatku VAT (wzór w załączeniu).

6. Wykluczenia
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach" wyklucza się:
1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006"i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
Kontakt:7. Korespondencja w trakcie trwania postępowania:

W trakcie postępowania w razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z:
mgr inż. Anna Janion -Lustig
Dział Remontów i Inwestycji CM
Telefon: 52 585-38-58
e-mail: anna.janion@cm.umk.pl
Numer dokumentu:AKDR.262.36.1.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: