Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-29
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie remontu pomieszczenia socjalnego
Organizator:CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W SZCZAWNICY-JABŁONCE
Adres: ul. Szlachtowska 75b, 34-460 Szczawnica
Województwo / powiat: małopolskie, pow. nowotarski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 18 262 27 80, 607 404 859
E-mail:
Opis:ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie remontu pomieszczenia socjalnego w budynku warsztatów szkoleniowych Centrum
Szkolenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, w Szczawnicy (34-460) Ul. Szlachtowska 75b.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia socjalnego w budynku
warsztatów szkoleniowych Centrum Szkolenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce,
w Szczawnicy (34-460) Ul. Szlachtowska 75b.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia
06.11.2024 roku do godz. 12:00. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
7.2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: zamowienia@ckiw-szczawnica.ohp.pl
7.3. Zaleca się aby Wykonawca potwierdził otrzymanie oferty przez Zamawiającego pod numerem
telefon: 18 262 27 80 lub 444-07-04 w godz.ch pracy Centrum, tj. od 7:45 do 15:45.
Termin składania:2024-11-06
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce,
ul. Szlachtowska 75b, 34-460 Szczawnica.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w całości w terminie: od daty podpisania umowy do
15 grudnia 2024 r.
Wymagania:1. TRYB POSTĘPOWANIA
1.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy PZP z dnia
11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
1.2. W sprawach nieunormowanych w mniejszym postępowaniu, stosuje się przepisy ustawy z dnia
23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061).
1.3. Niniejsze postepowanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego.
2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Informacja o ochronie danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego o wartości netto niższej niż 130 000 zł:
Realizując obowiązek informacyjny określony w art. 13 ust.1 i ust 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwanego dalej ,,RODO" Administrator danych przekazuje następujące informację:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Centrum Kształcenia i Wychowania
Ochotniczych Hufców Pracy w Szczawnicy - Jabłonce.
Siedziba i dane kontaktowe: ul. Szlachtowska 75b, 34-460 Szczawnica, e-
mail: sekretariat@ckiw-szczawnica.ohp.pl, tel. 18 262 27 80.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@ckiw-szczawnica.ohp.pl lub listownie na
adres administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na podstawie
wewnętrznego regulaminu z dn.8 kwietnia 2021 roku nr 7/2021 Dyrektora OHP w sprawie
szczegółowych zadań i organizacji OHP na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO. Dane dotyczące
wyroków skazujących i czynów zabronionych opisane w art. 10 RODO na podstawie art. 274 ust.
1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Dane osobowe będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa
a odbiorcą danych będą podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu administratora, z
którymi mamy zawarte umowy, np. np. hosting usług, serwis urządzeń, oprogramowanie
księgowe. Osobom lub podmiotom zostanie udostępniona dokumentacja postępowania
zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego
Ochotniczych Hufców Pracy nr KG.BAD.021.25.2016 z dn. 02.11.2016 r. w sprawie
wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.
6. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz sprzeciwu na zasadach i
przypadkach przewidzianych w przepisach RODO (w szczególności art.15-21 RODO).
7. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Są Państwo zobowiązani do
ich podania a konsekwencją niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w
postępowaniu.
9. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na
roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego od dnia podpisania
protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy oraz opracowanie
projektowe wraz z przedmiarem robót będące załącznikami odpowiednio nr 2 i 3 do
niniejszego zapytania ofertowego.
3.8. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób który
zagwarantuje możliwie najmniejszą uciążliwość prac i ciągłość użytkowania budynku, m.in.
poprzez organizację prac (godziny w których prace będą najmniej uciążliwe) zastosowanie
sprzętu ograniczającego zapylenie np. bruzdownice i młoty z odciągiem pyłu, odkurzacze itp.
3.10. Wizję lokalną można przeprowadzić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 po
wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, nr telefonu: 18 262
27 80.
SPOSÓB OBLICZANIA CENY
5.1. Cena ofertowa określona w formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania jest ceną ryczałtową.
5.2. Przez cenę ryczałtową należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z
dnia 9 maja 2014 roku o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 168
ze zm.).
5.3. Jeżeli w zapytaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 361) Zamawiający doliczy do
przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
5.4. Cena oferowana musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia i załączonych dokumentów.
5.5. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiot
zamówienia.

5.6. Zamawiający nie dopuszcza do prowadzenia rozliczeń w walutach obcych, cena oferowana
musi być wyrażona w złotych.
5.7. Cenę ofertową należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do pełnych
groszy).
5.8. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, zgodnie ze złożoną ofertą.
5.9. W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym załączone przedmiary robót pełnią funkcję
pomocniczą, określając orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia,
ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny.
5.10. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, opis
przedmiotu zamówienia, wizję lokalną i własne doświadczenie. Wyklucza się możliwość
roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym
przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania robót budowlanych zgodnie z
obowiązującym prawem oraz wiedzą techniczną.
6. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
6.1. Zamawiający dokona oceny ofert, za pomocą systemu punktowego według następującego
kryterium:
Cena - 80 pkt
Maksymalną liczbę punktów (80 pkt) w kryterium cena otrzyma oferta Wykonawcy, który
zaoferuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą
liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
?? =
??
? 80 ???
???
gdzie:
PC - liczba punktów przyznanych ofercie wykonawcy za cenę(zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku),
CN - najniższa zaoferowana cena,
COB- cena zaoferowana w ofercie badanej.
Gwarancja - 20 pkt
36 miesięcy0 pkt
37 - 48 miesięcy2 pkt
49 - 60 miesiące5 pkt
61 - 72 miesięcy10 pkt

pow. 72 miesiące
20 pkt
a) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i rękojmi na wady
wykonanego przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia następnego do dnia daty
odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
b) W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót
budowlanych krótszy niż wymagane 36 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z
warunkami zamówienia,
c) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskaże długości oferowanego okresu gwarancji
jakości i rękojmi na wady wykonanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca zaoferował minimalny okres, tj. 36 miesięcy.
6.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów
przyznanych dla poszczególnych kryteriów (tj. kryterium cena i gwarancja) uzyska największą
łączną ilość punktów.
Termin związania z ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. OPIS SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
8.1. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
8.2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, pod rygorem nieważności, jako odwzorowanie
elektroniczne (w formie skanu z podpisem odręcznym), w formie elektronicznej (opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
8.3. Oferta musi zawierać uzupełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
do niniejszego zapytania.
8.4. Wszystkie pozycje w ofercie należy wypełnić.
8.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. POZOSTAŁE WARUNKI
9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez podania
przyczyny rezygnacji.

9.2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania najkorzystniejszej oferty, gdyż
żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom zamówienia.
9.3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do
skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
9.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień
dotyczących złożonych ofert.
9.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania ofertowego
przed upływem termin składania ofert. W przypadku wprowadzenia ewentualnych zamian
zostaną one zamieszczone na stronie internetowej i będą wiążące przy składaniu ofert.
9.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w
złożonych ofertach.
9.7. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza będzie
uchylał się od realizacji zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą z
pośród pozostałych ofert bez ponownego ich badania i oceny.
9.8. Z postępowania zostaną wyłączone podmioty o których mowa w stawie z dnia 13 kwietnia
2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 129 ze
zm.).
Kontakt:Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach proceduralnych jest: Michał
Jabłoński, tel. 18 262 27 80, 607 404 859.
Kod CPV:45000000-7, 45300000-0
Numer dokumentu:CSZC.BOZ.273.20.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: