Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28145385 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-25
Przedmiot ogłoszenia:Wymiana istniejącego zasobnika ciepłej wody użytkowej
Organizator:Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu
Adres: ul. Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz
Województwo / powiat: małopolskie, pow. bocheński
Państwo: Polska
Telefon / fax:14?68 55 650
E-mail:
Opis:Wymiana istniejącego zasobnika ciepłej wody użytkowej na zasobnik o
objętości 1000 l z izolacją termiczną w kotłowni Internatu Państwowego
Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu.
Przedmiot zamówienia:
a) Wymiana istniejącego zasobnika ciepłej wody użytkowej na zasobnik o objętości
1000 l z izolacją termiczną w kotłowni Internatu Państwowego Liceum Sztuk
Plastycznych
im.
Jana
Matejki
w Nowym Wiśniczu.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania
ofertowego.
Wykonawca ma obowiązek posiadania polisy OC.
Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych
celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej
ponosi Wykonawca.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty winny być złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
2) Do oferty należy dołączyć wypis z bazy CEIDG lub KRS
Ofertę
należy
złożyć
w
postaci
elektronicznej
na
adres
e-mail:
sekretariat@wisnickiplastyk.pl lub pocztą na adres: Państwowe Liceum Sztuk
Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu , Ul. Bocheńska 6, 32-720
Nowy Wiśnicz, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2024 roku
do godz. 14:00;
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
Termin składania:2024-10-31
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania robót: do 10.12.2024 r.
Wymagania:Wynagrodzenie wykonawcy.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako
ryczałtowe po wykonaniu i odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego
bez uwag, płatne na podstawie jednej faktury.
6. Warunki płatności.
Należność za wykonane roboty płatna po dokonaniu końcowego odbioru robót bez
uwag w terminie do 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury wraz
z kompletem dokumentów.
7. Rękojmia i gwarancja.
Okres gwarancji: zgodnie z zapisami w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
8. Opis kryteriów którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w
przypadku innych kryteriów niż cena.
Nie dotyczy
9. Opis sposobu obliczania ceny.
a) Wykonawca w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego poda cenę brutto, wraz z należnym podatkiem VAT,
b) stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami o podatku od
towarów i usług.
c) wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być
wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku,
d) cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z
realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego jego
wykonania oraz uwzględniać wszelkie opłaty, a także podatki wynikające z realizacji
zamówienia, jak również ewentualne upusty i rabaty skalkulowane przez Wykonawcę.
10.Podpisanie umowy
1) Z Wykonawcą wybranym w drodze niniejszego postępowania, który złoży ofertę
najkorzystniejszą, spełniającą zapisy zapytania ofertowego, zostanie zawarta
umowa o wykonanie zamówienia.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w dniu podpisania umowy,
Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
11.Kary za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zlecenia.
1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,5%
wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki oraz za zwłokę w usuwaniu powyżej 7 dni
usterek w trakcie okresu gwarancyjnego.
2) Z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
brutto.
.Warunki niniejszego postępowania mogą być przez Zamawiającego w każdym
czasie przed terminem składania ofert zmienione, o czym Zamawiający niezwłocznie
powiadomi Wykonawców.
14.Postanowienia końcowe.
1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania (odwołania) w
każdym czasie oraz że ogłoszenie ,,zapytania ofertowego", jak też otrzymanie w
wyniku niniejszego zapytania ,,oferty cenowej" nie jest równoznaczne ze złożeniem
zamówienia przez Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w
Nowym Wiśniczu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z przedstawionych
ofert bez podania przyczyny.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona
w
wykazach
określonych
w rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Numer dokumentu:AD.26.9.2024.MK
Źródło: Internet i własne
Załączniki: